زمان : 10 Shahrivar 1390 - 00:22
شناسه : 38271
بازدید : 3504
تابش در مصلای اردکان:جامعه ملتهب ما در شرایط فعلی نیاز به ارامش دارد تابش در مصلای اردکان:جامعه ملتهب ما در شرایط فعلی نیاز به ارامش دارد

تابش در مصلای اردکان:جامعه ملتهب ما در شرایط فعلی نیاز به ارامش دارد

اختلافات مسئولان و رواج بداخلاقیها در جامعه، روند خدمتگزاری را کند می کند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی قبل از خطبه های عید فطر در اردکان گفت: با دستمایه معنوی بر گرفته از رمضان، زندگی فردی را سامان و فعالیتهای اجتماعی و خدمت به مردم را وجهه همت خویش قرار دهیم

محمدرضا تابش در جمع انبوه نمازگزاران عید فطر در مصلای امام خمینی اردکان مطلع سخنان خویش را با ابیات " میکنم شکر بر این عید که از عرش رسید ؛ میکشم رشک که ایام صیام آخر شد ؛ فرصتی بود که این تیرۂ دل صاف شود ؛ نعمتی بود که بر تشنه لبان کوثر شد" آغاز نمود و با تبریک عید سعید و معنوی فطر به مومنان خداجو و باریافتگان به سفره الهی و بهره مندان از فضل و رحمت حق ، این سوال را مطرح کرد که " اندیشه کنیم چه توشه ای از ماه پر برکت رمضان برگرفته ایم؟"

وی تصریح کرد: با دستمایه معنوی بر گرفته از رمضان، زندگی فردی را سامان و فعالیتهای اجتماعی و خدمت به مردم را وجهه همت خویش قرار دهیم.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت، یاد شهیدان سرو قامت رجائی و باهنر و هفته دولت را گرامیداشت و از خدمات دولتمردان، مدیران و مسئولانی که متعهدانه برای مردم قدم برمی دارند تشکر کرد.

تابش در بخشی از سخنانش افزود: جامعه ملتهب ما در شرایط حساس فعلی نیاز به آرامش دارد،می بایست مردم و خصوصا جوانانمان دورنمایی روشن و اطمینان بخش را انتظار می کشند،تنازعات و اختلافات مسئولان باعث بوجود آمدن کدورتها و رواج بداخلاقیها در جامعه که آفتی برای بنیانهای دینی و فرهنگی است می شود و همچنین باعث کند کردن روند خدمتگزاری به مردمی میگردد که چشم به راه اقدامات مسئولان هستند.

وی خطاب به همه مسئولان تاکید نمود: با سعه صدر،ادب،صداقت،عفو و گذشت،امانتداری،اخلاق حسنه ، عمل صالح و برنامه ریزی مطلوب مسیر خدمتگزاری به مردم خصوصا اقشار آسیب پذیر را هموار کنیم که مسلما دعای خیر مردم و تفضلات الهی یار و مددکار خواهد بود.

نماینده مردم اردکان همچنین گفت: ما در سایه تعامل با سایر مسئولان و با اتکا به همین سرمایه های معنوی برگرفته از مردم شریف اردکان و کمک همه مسئولان امر در سطوح مختلف کشوری، استان و شهرستان،توانسته ایم با خلق موقعیت های ممتاز برای شهرستان، مسیر توسعه و پیشرفت اردکان پرافتخار را هموار سازیم.توسعه ای که باید متوازن و پایدار و عادلانه باشد و همه مردم در سطح شهرستان اعم از شهر و روستا از مواهب آن بهره مند شوند.

محمدرضا تابش گفت: نعمت وجود رهبری که عنایت ویژه ای به این خطه دارند و برگرفته از آشنایی ایشان با علمای دردآشنای منطقه خصوصا ائمه جمعه فقید مرحوم آیت ا.. خاتمی و آیت ا.. بهجتی است را ارج بنهیم و حمایتهای دولت ، توجه مجلس و همراهی مسئولان کشوری و استانی و تعامل و هماهنگی آنها را قدر بدانیم و هیچگاه مصالح کلی را فدای مسائل کوچک و کم اهمیت نکنیم.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: قدردان وجود مردمی که ولی نعمت و سرمایه های گرانقدر انقلاب هستند باشیم که اگر رضایتمندی آنها جلب شود، کید و حسد و خدعه دشمنان و بدخواهان این ملت اثری نخواهد کرد و توطئه های آنان نقش بر آب خواهد شد.

تابش همچنین از امام جمعه و ستاد نماز جمعه و راهپیمائیهای اردکان که این فرصت را فراهم ساختند تا عرض تبریک و ادب خدمت مردم اردکان داشته باشد ،سپاسگزاری نمود و از زحمات امام جمعه سابق شهرستان حجت الاسلام دیداری نیز تشکر کرد و با بیان اینکه در عرصه خدمترسانی همچنان به حمایت مردم و لطف حضرت حق دلبسته ایم،صحبتهای خود را با این بیت به پایان برد که؛

"ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید ؛ هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند"


http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=38271_7.jpg