زمان : 09 Shahrivar 1390 - 01:34
شناسه : 38254
بازدید : 2313
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد:شهيدان رجائي و باهنر الگوي خوبي براي زندگي اداري و انساني ما هستند نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد:شهيدان رجائي و باهنر الگوي خوبي براي زندگي اداري و انساني ما هستند

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد:شهيدان رجائي و باهنر الگوي خوبي براي زندگي اداري و انساني ما هستند


یزدفردا :مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر، شهداي دولت و شهداي ترور در مسجد روضه محمديه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد روز سه شنبه در مراسم ياد شده، با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر گفت: زندگي اداري و انساني اين شهيدان والامقام الگوي عملي بسيار خوبي براي ماست.


آيت الله ناصري اظهار داشت: اين دو شهيد والامقام ، همه زندگي خود را وقف اسلام و انقلاب كردند .


وي افزود: شهيدان رجايي و باهنر با اخلاص در عمل و فداكاري و ايمان به خدا براي انقلاب فداكاري كردند .


وي در بخش ديگري از سخنان خود، تصريح كرد: ولايت فقيه و نظام اسلامي بزرگترين هديه اي است كه خداوند متعال به ملت ما ارزاني داشته و بايد همواره قدردان آن باشيم.


آيت الله ناصري تصريح كرد: استكبار جهاني در قالب ترور هاي كور خود بيش از 17 هزار نفر از مردم و مسئولان ما را به شهادت رساندند.


استاندار يزد نيز در اين مراسم با گراميداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: اين شهيدان والامقام زندگي سراسر افتخار خود را وقف اسلام و انقلاب كردند .


" محمد رضا فلاح زاده" با اشاره به برخي از ترورهاي صورت گرفته از اول انقلاب تا كنون كه برخي از آنها به شهادت بزرگاني همچون شهيدان بهشتي، باهنر، رجائي، قدوسي و... منجر شد،اظهار داشت: منافقين كور دل همواره در تلاش بودند تا با انجام ترور شخصيت هاي تاثير گذار نظام به اسلام و نظام ضربه بزنند اما كور خواندند.


استاندار يزد با اشاره به ادعاي واهي استكبار جهاني و در رأس آن آمريكا كه ايران را محور شرارت عنوان مي كند، تاكيد كرد:ايران اسلامي همواره قرباني ترور و تروريست ها بوده و آنها خود محور شرارت هستند .


وي ادامه داد: آنان بدانند كه ايران اسلامي با همه مشكلاتي كه آنان به وجود آوردند، مسير خود را ميپيمايد.


قرائت قرآن و مداحي از بخشهاي ديگر اين مراسم معنوي بود.