زمان : 09 Shahrivar 1390 - 01:21
شناسه : 38249
بازدید : 2505
معاون اول رييس جمهور تاكيد كرد؛ لزوم مقابله با دست اندازي متخلفين بر اراضي و منابع ملي كشور معاون اول رييس جمهور تاكيد كرد؛ لزوم مقابله با دست اندازي متخلفين بر اراضي و منابع ملي كشور

معاون اول رييس جمهور تاكيد كرد؛

لزوم مقابله با دست اندازي متخلفين بر اراضي و منابع ملي كشور


معاون اول رييس جمهور بر لزوم تهيه گزارش كاملي از تخلفات زمين‌خواري براي مقابله با دست‌اندازي‌ متخلفين بر اراضي و منابع ملي كشور تاكيد كرد.

محمدرضا رحيمي عصر امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي با اشاره به تخلفات برخي تعاوني‌هاي مسكن كه در گذشته فعال بوده اند اظهار داشت: بايد گزارش كاملي از اين تخلفات تهيه شود تا پيگيري‌هاي قضايي آن به شكل ويژه انجام و دست متخلفان از منابع ملي كشور كوتاه شود.

معاون اول رييس جمهور برآورد ارزش ريالي تخلفات اينگونه پرونده‌هاي زمين‌خواري در سطح كشور را رقم بسيار بزرگي ارزيابي كرد و افزود: اگر اين سرمايه از متخلفين ستانده و بازگردانده شود و براي عمران و آباداني كشور هزينه شود، مي تواند تحولي مثبت در كشور ايجاد كند.

در اين جلسه در ادامه مباحث جلسه گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي، توضيحاتي در خصوص تخلفات صورت گرفته در برخي تعاوني‌هاي فعال در گذشته در محدوده شهر تهران ارائه و مقرر شد گزارش كاملي با جزئيات دقيق از اين نوع پرونده‌ها در سطح كشور تهيه و هر چه زودتر ساماندهي و حل و فصل گردد.