زمان : 08 Shahrivar 1390 - 15:36
شناسه : 38232
بازدید : 2689
گزارشی از گروه سرود برتر کانون های مساجد استان یزد گزارشی از گروه سرود برتر کانون های مساجد استان یزد

در یکی از همین روستاها در همین حوالی ما در روستای علی آباد تفت 10 تا 15 نفر از بچه های خوش ذوق روستایی 9 تا 15 ساله دور هم در یک کانون فرهنگی هنری در سایه مسجد صاحب الزمان گرد هم آمدند و گروه سرودی را تشکیل داده اند و با ترکیب هنر و فضای معنوی مسجد در جشنواره های مختلف خوش درخشیدند.

گروه سرود کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) در فاصله اندکی از راه اندازی کانون تشکیل شد چرا که بچه هاکه اکثرا در مسجد با یکدیگر آشنا شده بودند ذوق هنری داشتند و کانون را بهترین پایگاه برای ظهور و بروز درست این ذوق هنری خود می دانستند.

گرچه عمر گره سرود و کانون بسیار کوتاه و به یکسال پیش باز می گردد اما در همین زمان اندک نیز این گروه سرود به موفقیت های بسیاری دست یافته و زیر نظر اساتید از پیشرفت ها ی خوبی نیز برخوردار بوده است.

این جوانان و نوجوانان خوش ذوق علی آبادی در سایه مسجد صاحب الزمان از امام هشتم نیز مدد گرفته و نام ثامن الحجج را بر پیشانی گروه خود ثبت کردند و به لطف و مدد و یاری آن امام نیز سروده های مختلفی با عنوان سرود حضرت مهدی(عج)وسرود امام رضا(ع) را طراحی و اجرا کرده اند.

به لطف و مدد هشتمین پیشوای آسمان ولایت نیز سرود امام رضا(ع) این گروه در ششمین جشنواره جوانان مساجد به مقام دومی رسید و تک خوان گروه نیز به عنوان تکخوان برتر استان یزد معرفی شد.

همچنین سرود دلنشین و زیبای حضرت مهدی(عج) این گروه در جشن های نیمه شعبان در مساجد و مراسم های مختلف استان یزد نظیر مسجد صاحب الزمان با استقبال پرشور و باشکوه مردم موم و متدین دارلعباده ودارلعلم یزد روبه رو شد.

محسن کاظمی، مدیرمسئول این کانون در خصوص فعالیت های کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی(عج) می گوید: اجرای سرود درچهارمین یادمان شهدای دهستان علی آباد، اجرای سرود امام علی(ع) به مناسبت میلاد آن امام در حسینه روستا، اجرای سرود به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در مسجد ولایت صفائیه، اجرای سرود به مناسبت هفت نیروی انتظامی، اجرای سرود شهیدان در سومین یادواره شهدای علی آباد و شرکت در برنامه هفته دفاع مقدس و اجرای سرود در فرمانداری تفت از دیگر برنامه های این گره سرود برتر استانی است.