زمان : 08 Shahrivar 1390 - 14:00
شناسه : 38230
بازدید : 4256
هفته دولت – مدیر بیمارستان شهیدصدوقی یزد خبرداد: مجتمع پیوند کلیه و کلینیک درد در این بیمارستان راه اندازی می شود هفته دولت – مدیر بیمارستان شهیدصدوقی یزد خبرداد: مجتمع پیوند کلیه و کلینیک درد در این بیمارستان راه اندازی می شود

مدیر بیمارستان شهیدصدوقی یزد از شروع به ساخت بخش NICUکودکان، PICU کودکان ، مجتمع خون و انکولوژی و راه اندازی افتتاح کیلنیک درددر آینده نزدیک در این مرکز درمانی خبرداد.


دکتر ملانوری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان یزدفردا اظهار داشت: در سال گذشته در این بیمارستان 32 هزار و 904 بیمار بستری شده است.


وی ادامه داد: همچنین د سال گذشته تعداد 44 هزار و 320 نفر مراجعه به اورژانس، 24 هزار و 827 تحت نظر و بستری در اورژانس داشته ایم.


وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 19 هزار و 111 عمل جراحی و 880 زایمان طبیعی و 783 سزارین در این بیمارستان انجام شده است.


مديربیمارستان شهید صدوقی یزد همچنین اظهار کرد: قریب به 30 درصد بیماران این بیمارستان را مراجعه کنندگان غیربومی تشکیل می دهد.


وی همچنین از راه اندازی و افتتاح بخش MRI از 1/9/89 در این مرکز درمانی خبرداد و افزود: بطور متوسط روزانه 60 بیمار در این بخش پذیرش می شوند . وی به بازسازی بخش های ICU یک و دو بیمارستان د سال گذشته را مهمترین فعالیت های انجام شده در این مرکز عنوان نمود.


وی با اشاره به بخش های در دست ساخت در این مرکز درمانی تصریح کرد: شروع به ساخت بخش NICUکودکان، PICU کودکان ، آغاز به ساخت مجتمع خون و انکولوژی، افتتاح کیلنیک درد از جمله اقداماتی است که مقدمات ان انجام و در دست پیگیری است.


وی همچنین بهسازی هتلینگ بخش های بستری بیمارستان، تجهیزبخش آندوسکوپی بیمارستان با دستگاه آندوسکوپی HP، را ازدیگر اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی عنوان کرد.دکتر ملانوری آغاز به ساخت مجتمع پیوند کلیه، بهسازی فضای داخلی درمانگاه بیمارستان را از دیگر اقدامات انجام شده در این بیمارستان برشمرد.


مديربیمارستان شهیدصدوقی یزد راه اندازی بخش پزشکی هسته ای، تجهیز و افتتاح مجتمع سوانح و سوختگی در این بیمارستان، بازسازی اورژانس و افزایش تخت این بخش به 60 تخت، پذیرش دستیار در رشته های تخصصی بیماریهای عفونی و پاتولوژی، فراگیری حاکمیت بالینی در کلیه سطوح آموزشی و درمانی در این بیمارستان و همچنین اتصال بیمارستان به شبکه فیبر نوری کشوری را از فعالیت های انجام شده در 5 ماهه نخست سال جاری خبرداد. .