زمان : 07 Shahrivar 1390 - 22:54
شناسه : 38216
بازدید : 2984
به مناسبت هفته دولت: ديدار فرماندهي و جمعي از نيروهاي بسیج ناحیه مقاومت بافق با فرماندار به مناسبت هفته دولت: ديدار فرماندهي و جمعي از نيروهاي بسیج ناحیه مقاومت بافق با فرماندار

به مناسبت هفته دولت: ديدار فرماندهي و جمعي از نيروهاي بسیج ناحیه مقاومت بافق با فرماندار

بافق علی حسن پور یزدفردا :در چهارمین روز از هفته دولت فرمانده ناحيه مقاومت بسیج بافق به اتفاق جمعي از کارکنان ناحيه با حضور در فرمانداري با فرماندار بافق ملاقات نمودند.

 "حسین ندافیان" فرماندار بافق با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت ،شأن دولت مردان در جمهوری اسلامی را خدمتگزاری به ملت و افتخار دولت را الگو قرار دادن رفتار و منش شهیدان عالیقدر رجـایی و بـاهـنـر و تکیه بر انسان های صالح و دلسوز دانست و اظهار امیدواری کرد با تأسی به رفتار این شهیدان عزیز به ویژه در سال جهاد اقتصادی با همت و تلاش والاتر در جهت پیشرفت هرچه بیشتر شهرستان گام های جدی تر برداشته شود.


فرماندار بافق تصریح کرد :بی شک این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت در عرصه های مختلف به تصویر درآمده تا زمینه آگاهی عموم مردم از ثمرات تلاشگران دولت خدمتگزار فراهم آید.


ندافیان در ادامه ضمن تشكر از همكاري سپاه با برنامه هاي هفته دولت در شهرستان ،وجود سپاه و بسيج در كنار دولت و همراهي آنها با برنامه هارا موجب تسريع در خدمت رساني به مردم اعلام كرد


وی افزود: دميدن روح سپاهي و بسيجي در بدنه دولت نويدبخش تحرك ،پاكي و سلامت بوده كه شتاب دولت در سازندگي ايران اسلامي را صد چندان کرده است.


فرماندار بافق گفت: آن چه در هفته دولت مد نظر است حفظ روحیه ایثار ، عدالت محوری ، رسیدگی و رفع مشکل محرومان و اسرار برای فرامین تدوین شده نظام مقدس اسلامی است.


فرمانده ناحيه مقاومت بسیج بافق در اين ديدار ضمن تبریک هفته دولت از همكاري و همياري فرماندار در ايجاد فضاي تعامل و همدلي در شهرستان قدرداني نمود.


سرهنگ باقیان با اشاره به فعالیت های انجام شده از سوی ناحیه مقاومت بسیج بافق در یکسال گذشته گفت: در بحث بسیج سازندگی دو پروژه بزرگ راهسازی جاده روستای و ترمیم شبکه و آبرسانی به روستای جزستان را داشتیم در کنار فعالیت عمرانی ، فعالیت فرهنگی شامل طرح صالحین انجام شده که تا کنون 250 حلقه تشکیل شده است.


وی در ادامه یکی از محاسن واگذاری کار و امور به بسیج و سپاه را زود بازده و بالا بودن کیفیت کار عنوان کرد .


باقیان یکی دیگر از اقدامات سپاه و بسیج را حفظ ارزشهای دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: ایثارگر بودن بسیجیان این شهر بخاطر اعزام 4300 نفر رزمنده به جبهه های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس بوده که این نشان از تکیه بر ارزشهای نظام و ولایت فقیه می باشد.