زمان : 07 Shahrivar 1390 - 20:19
شناسه : 38195
بازدید : 1985
شرکت تعاونی کانون فرهنگی ثارالله در یزد افتتاح شد شرکت تعاونی کانون فرهنگی ثارالله در یزد افتتاح شد

شرکت تعاونی کانون فرهنگی ثارالله در یزد افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری ثارالله برای ارائه خدمات رسانی بهتر به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد افدام به تاسیس شرکت تعاونی ویژه اعضای کانون کرد.


اعضای کانون ها فرهنگی هنری مساجد می توانند با ارائه کارت شناسایی در خرید از مراکز تولید و توزیع موادغذایی، پوشاک، لوازم خانگی وسایر کالاهای مورد قرارداد با کانون از تخفیفات ویژه واقساط بلند مدت برخوردار شوند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ثبت نام و دریافت کارت شناسائی باید به همراه مدارک مورد نیاز به دفتر کانون فرهنگی هنری ثارالله مراجعه کنند.

همچنین کانون فرهنگی وهنری ثارالله برای رفاه حال همشهریان بویژه اعضای کانون های مساجد منطقه آزادشهر ومناطق حومه آن باجه فروش بلیط اتوبوس بین شهری را در این کانون افتتاح کرد.

اعضای کانون ها مساجد می توانند برای دریافت بلیط به تمام نقاط از این دفتر استفاده کنند.

گفتنی است، کانون فرهنری ثارالله مهر سال گذشته در مسجد صاحب الزمان آغار به فعالیت کرده و برگزاری کلاس ها مداحی، کلاس های قرآن و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی از جمله فعایلت های این کانون در یکسال گذشته به شمار می رود.

اکنون بیش از 372 کانون فرهنگی هنری، 13 کانون تخصصی و 250 کتابخانه در مساجد سطح استان پایگاه مناسبی برای جذب عموم مردم به ویژه جوانان به مسجد به شمار می روند.