زمان : 07 Shahrivar 1390 - 00:01
شناسه : 38149
بازدید : 2961
سرای سالمندان مرکز تحقیقات سالمندی جنوب شرق کشور در اردکان به بهره برداری میرسد سرای سالمندان مرکز تحقیقات سالمندی جنوب شرق کشور در اردکان به بهره برداری میرسد

سرای سالمندان مرکز تحقیقات سالمندی جنوب شرق کشور در اردکان به بهره برداری میرسد

در جلسه ای با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درخصوص تامین امکانات مورد نیاز مرکز تحقیقات سالمندی اردکان جهت راه اندازی سرای سالمندان این مرکز و نحوه مدیریت ان بحث و تصمیم گیری صورت گرفت.

نماینده مردم اردکان در ابتدای این جلسه که مسئولان بهزیستی استان و شهرستان نیز حاضر بودند ، درخصوص چگونگی راه اندازی و تجهیز این مرکز توسط موسسه خیریه مجد اردکانی و بخش دولتی مطالبی را عنوان نمود و بر تجهیز کامل این مرکز تحت مدیریت واحد و توانمند که بتواند آرامش و سلامت جسمی و روانی سالمندان را فراهم آورد تاکید کرد.

در ادامه مقرر شد برای اماده شدن سرای سالمندان این مرکز طی هفته های اینده ،مبلغ 35 میلیون تومان از طریق خیرین،35 میلیون تومان از طرف فرمانداری برای اتمام امور عمرانی اختصاص و تجهیزات لازم به مبلغ 50 میلیون تومان توسط بهزیستی تامین گردد.

شایان ذکر است مرکز تحقیقات سالمندی جنوب شرق کشور واقع در اردکان شامل سه واحد تحقیقات سالمندی، کلینیک طب و سرای سالمندان در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با هدف بررسی مسائل سالمندان و ارائه خدمات به این قشر از جامعه در حال احداث است که بخش سرای سالمندان آن تکمیل گردیده است.