زمان : 06 Shahrivar 1390 - 22:55
شناسه : 38141
بازدید : 2318
معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد:افتتاح بیش از 480 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در استان یزد معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد:افتتاح بیش از 480 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در استان یزد

معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد:افتتاح بیش از 480 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در استان یزد


معاون عمرانی استاندار یزد از افتتاح 486 پروژه عمرانی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در استان یزد خبر داد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، حیدر نوروزی در گفتگو با خبر نگار استانداری یزد با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت، یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.


وی با بیان این که شهیدان رجائی و باهنر الگویی ماندگار برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت: این عزیزان مسیر روشن خدمتگزاری به اسلام و مسلمین را با گامهای استوار خویش پیمودند و در راه خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند.


نوروزی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار برشمرد و بر تشریح عملکرد دستگاههای اجرایی توسط مسئولان برای مردم شریف و ولایتمدار دارالعباده یزد تاکید کرد.


معاون عمرانی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش، از افتتاح 486 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 1087160 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.


نوروزی خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار، 398003 میلیون ریال اعتبار ملی، 275943 میلیون ریال اعتبار استانی و 413215 میلیون ریال نیز از اعتبارات ملی استانی شده، می باشد.


وی ادامه داد: همچنین از این تعداد پروژه، 44 پروژه ملی، 131 پروژه استانی و 311 پروژه نیز از اعتبارات ملی استانی شده، خواهد بود.


نوروزی با اشاره به پروژه های سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و هیات دولت به استان افزود: قابل توجه آن که از این تعداد پروژه ، 44 پروژه مربوط به پروژه های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به استان یزد و 29 پروژه نیز از مصوبه های سفر اعضای هیات دولت به استان است.


معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به اهمیت پروژه های مسکن مهر به عنوان یکی از ابتکارات مهم دولت اضافه کرد: در همین رابطه نیز در هفته دولت امسال، 3250 واحد مسکونی مهر در سطح شهرهای استان به بهره برداری خواهد رسید.


وی در پایان از خدمات و تلاش های مدیران خدوم دستگاههای اجرایی استان در خدمت رسانی خالصانه به مردم شریف دارالعباده یزد در سال گذشته قدردانی کرد.