زمان : 06 Shahrivar 1390 - 16:49
شناسه : 38094
بازدید : 3682
هفته دولت: آغازبهره برداری طرح های عمرانی درابرکوه/آغاز عملیات گازرسانی به مسکن مهر(1 نظر) هفته دولت: آغازبهره برداری طرح های عمرانی درابرکوه/آغاز عملیات گازرسانی به مسکن مهر(1 نظر)

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:همزمان با هفته دولت و با حضور معاون برنامه ریزی استاندار یزد ، فرماندار و مسئولان شهرستان، بهره برداری از چندین طرح عمرانی در ابرکوه آغاز شد.

یکی از طرح هائی که در چهارمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید، طرح اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ جاده اثر باستانی گنبدعالی بود که همه روزه محل تردد مردم شهرستان و همچنین جهانگردان و ایرانگردان بسیاری بود و در طی چند سال گذشته به واسطه حوادث پیش آمده در این مسیر مورد توجه رسانه ها و از جمله خبرگزاری مهر قرار گرفته بود.

خلیل زارع ،رئیس اداره راه و ترابری ابرکوه در مراسم بهره برداری از این مسیر اظهار داشت: این طرح با طول مسیر 4 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به اجراء در آمده است.

بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای دهستان اسفندار شامل 4 روستای حشمت آباد،تقی آباد اسفند آباد و اسد آباد که قابلیت نصب 550 عدد انشعاب و700 خانوار را دارا می باشد از جمله دیگر برنامه ها بود.

بهره برداری از سامانه جدید گند زدائی آب شرب ابرکوه نیز از جمله طرح هائی بود که امروز به بهره برداری رسید.

همچنین در این روز کلنگ گاز رسانی به پروژه مسکن مهر شهر ابرکوه نیز به زمین زده شد.

با اجرای گازرسانی به مسکن مهر ابرکوه 1201 نفر از متقاضیان مسکن مهر ابرکوه که به طور متمرکز در شهرک ولایت ابرکوه قرار دارد از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.

بهره برداری از اینترنت پرسرعت مخابرات برای شهر و کلیه روستاهای ابرکوه نیز از جمله دیگر طرح هائی بود که در این روز به بهره برداری رسید.

به گزارش یزد فردا در هفته دولت امسال، 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد ریال در شهرستان ابرکوه به بهره برداری می رسد.