زمان : 27 Mordad 1390 - 01:54
شناسه : 37808
بازدید : 2453
با حضور استاندار یزد برگزار شد؛گردهمايي اصحاب صنعت و معدن با حضور استاندار یزد برگزار شد؛گردهمايي اصحاب صنعت و معدن

با حضور استاندار یزد برگزار شد؛گردهمايي اصحاب صنعت و معدن


گردهمايي اصحاب صنعت و معدن استان ، با حضور استاندار و صاحبان اين صنعت در محل پارك فنآوري اقبال یزد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" سه شنبه شب در مراسم یاد شده ضمن تبريك ميلاد حضرت امام حسن مجتبي (ع) از برگزار كنندگان اين گردهمايي تقدير و تشكر كرد.


وی اظهار داشت: از عبادت خداوند متعال، آبادي دنياي مردم است كه در سال جهاد اقتصادي اين خصوصيت بايد با جديت بيشتري دنبال شود و بعد از آن نيز ادامه داشته باشد.


فلاح زاده گفت: سرمايه گزاران و توليد كنندگان يزدي داراي خصوصياتي از جمله اشتغال مولد، روحيه اسلامي و انساني، متواضع در برابر خدا و بندگان خدا مي باشند.


استاندار یزد، در بخش دوم سخنان خود، ازصدور پروانه بهره برداري براي 1296 واحد توليدي، در حال ساخت بودن 860 واحد صنعتي جديد و صدور جواز 11222 واحد صنعتي خبر داد.


12 هزار واحد مسكن مهر در حال اتمام، شروع عمليات اجرايي مس دره زرشك وافتتاح معدن سرب و روي مهدي آباد و كارخانه فرآوري آن همگي در آينده نزديك ، ايجاد 4 پست برق و 4 نيروگاه گازي و بخار از ديگر موارد مورد اشاره استاندار در اين گردهمايي بود.


فلاح زاده همچنین از تشكيل جلسات متعدد تسهيل، ستاد ويژه و كميسيون كارگري خبر دادو افزود: سرمايه گزاري در سال گذشته از 11 در صد رشد، صادرات از نظر ارزش 32 درصد رشد و اشتغال استان 30 درصد رشد را نشان مي دهد.


وی همچنین با اشاره به اقدام اخير دولت در خصوص ادغام چند وزارت خانه آن را خوب ارزيابي كرد و ادامه داد: اين اقدام در آينده باعث سرعت بخشي بيشتر در اين ادارات و جلوگيري از موازي كاري خواهد شد.


قبل از سخنان استاندار رييس خانه صنعت و معدن استان به ارائه گزارش پرداخت و در پايان جلسه از صنعت كاران نمونه استان تقدير به عمل آمد.