زمان : 27 Mordad 1390 - 01:37
شناسه : 37799
بازدید : 2038
مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در امامزاده عبدالله (ع) بافق مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در امامزاده عبدالله (ع) بافق

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در امامزاده عبدالله (ع) بافق


بمناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) آستان مقدس حضرت امامزاده عبدا.. بن موسی الکاظم (ع) بافق غرق در نور وشعف وشادی بود.


به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدا.. (ع) بافق ،بمناسبت ولادت با سعادت کریم اهل البیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشنی روز سه شنبه 25 مردادماه سال 1390در آستان امامزاده عبدا.. (ع) بافق و با حضور پروشور مردم ولائی شهرستان برگزار گردید.


در این مراسم حجت السلام «میرغنی زاده» به مولود با برکت ماه رمضان اشاره نمود وافزود امام حسن(ع) چشمه ای جوشان و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود به به بخشش این امام همام اشاره نمود وگفت امام حسن(ع) نه تنها از نظر علم، تقوی، زهد و عبادت مقامی برگزیده و ممتاز داشت، بلکه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیری از بیچارگان و درماندگان نیز در زمان خود زبانزد خاص و عام بود.


«میرغنی زاده» کینه والقاب آن حضرت را نام برد و گفت : کنیه امام حسن(ع) ابومحمد بود و این کنیه را پیامبر تعیین فرموده بودندو مشهورترین القاب آن حضرت را تقی، زَکی و سِبط ذکر کرده اند که هرکدام نشان از ویژگی های اخلاقی و صفات نیک امام مجتبی(ع) را دارد.


مداحی برادر آقای «محمد رضا ناظم » و پذیرائی از شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.