زمان : 27 Mordad 1390 - 00:16
شناسه : 37779
بازدید : 5222
حادثه ای تاسف بار در خیابان ایمان یزد:گود ساختمانی رها شده نوجوانی را از پا در آورد +تصاویر تلاش نیروهای امدادی حادثه ای تاسف بار در خیابان ایمان یزد:گود ساختمانی رها شده نوجوانی را از پا در آورد +تصاویر تلاش نیروهای امدادی

حادثه ای تاسف بار در خیابان ایمان یزد:گود ساختمانی رها شده نوجوانی را از پا در آورد !!!!

توضیح گزارش مربوط به روز سه شنبه می باشد که به علت مشکل فنی سایت امروز منتشر می شود.
یزدفردا :صبح روز(سه شنبه) نوجوان دوچرخه سواری که از پیاده رو خیابان در حال عبور بود به گود ساختمانی رها شده سقوط کرد و به شدت مجروح شد.


به گزارش خبرنگاریزدفردا :این نوجوان پس از سقوط در گود ساختمانی رها شده به شدت از ناحیه پا و گردن و دستها آسیب دیده و با حضور نیروهای امدادی آتش نشانی و اورژانس یزد نوجوان پس از آتل بندی و رعایت نکات ایمنی به بیرون از گود منتقل و به بیمارستان منتقل شد.

از نکات حائز اهمیت این حادثه این است که مالک این زمین گود برداری شده پیاده رو را نیز با خاک های گود مورد نظر مسدود نموده و تنها راه باریکی برای تردد عابرین آنهم به صورت خاکی وجود دارد .

به هر حال امید واریم مالکان اینگونه زمینها با احترام به قوانین از رها کردن زمین های خود به این شکل خودداری نمایند و با بی مبالاتی خود باعث به خطر انداختن جان همشهریان نشوند و البته کم نیستند خانواده هایی که به دلیل همیین بی مبالاتی ها سرپرست خود را از دست داده و یا عزیزشان قطع نخاع شده  و سالها خانه نشین شده اند .

در پایان با ارزوی بهبودی برای این نوجوان یزدی که به شدت آشیب دیده است امید واریم متولیان امور شهری تدابیری در جهت ایمن سازی پیاده رو ها ی سطح شهر داشته باشند و همانگونه که برای تردد وسایط نقلیه هزینه های میلیاردی جهت احداث خیابان ها و جاده ها می شود نسبت به ایمن سازی پیاده رو ها برای انسانها نیز توجه نموده و خود را مسئول بدانند !!

عکس:مجید دهقانی زاده عکاس یزدفردا