زمان : 26 Mordad 1390 - 01:49
شناسه : 37743
بازدید : 4898
بازدید حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و رییس دانشگاهعلوم پزشکی از مرکز جامع روانپزشکی تفت بازدید حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و رییس دانشگاهعلوم پزشکی از مرکز جامع روانپزشکی تفت

حجت الاسلام يحيي زادهبه اتفاق  دكتر ميرمحمدي رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد  و دكتر حسني قوام سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان تفت  و دكتر ياسيني سرپرست مركز جامع روانپزشكي ، دكتر دهقان سرپرست بيمارستان شهيد بهشتي تفت   از مراكز بهداشتي و درماني شهرستان تفت بازديد و از نزديك در جريان برنامه هاي مراكز قرار گرفتند.


به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي شبكه بهداشت ودرمان شهرستان تفت:نماینده مردم تفت با بازدید از مركز جامع روانپزشكي  با فعالیت های این مرکز آشناشد و ريیس مركز جامع روانپزشكي به تشريع برنامه ها و اهداف در سطوح مختلف بيمارستان پرداخت  و تصميمات به شرح ذيل گرفته شد.


1- احداث فضاي سبز و شروع فاز اول آن


2- به كارگيري مددكار


3- تهيه برنامه رسانه اي جهت شناخت بيشتر مركز


4- پرداخت كارانه مركز تا پايان مرداد 90


5- توسعه فضاي كار درماني پس از تصويب هيت امناء مركز


در ادامه نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و رییس دانشگاه علوم پزشكي از مراكز بهداشتي و درماني روستايي و خانه هاي بهداشت تابعه شبكه بهداشت ودر مان شهرستان در خصوص برنامه هاي در دست اقدام بازديد کرده و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات درماني بهداشتي مراكز قرار گرفت .

همچنین در این بازدید  از خانه هاي بهداشت حسيني ، فيض آباد ، صادق آباد ، حاجي علي عسكر بازديدشد.


  دكتر حسني قوام سرپرست شبكه بهداشت ودرمان تفت در مورد فعاليت هاي عمراني شبكه بهداشت و درمان تفت در بازسازي عمراني خانه هاي بهداشت مذكور توضيحاتي ارائه نمود.

خانه بهداشت حسيني مبلغ 000 000 70 ريال و

خانه بهداشت صادق آباد مبلغ 000 000 100 ريال

و خانه بهداشت فيض آباد مبلغ 000 000 150 ريال

و خانه بهداشت حاجي علي عسكر مبلغ 000 000 150 ريال از اعتبارات استاني هرينه شده است كه در هفته دولت به بهره برداري خواهد رسيد و سپس از مركز بهداشتي درماني علي آباد بازديد نمودند.


درضمن مقرر گرديد نسبت به تعمير و نوسازي مركز بهداشتي درماني علي آباد و تاسيسات حرارتي شوفاژ از اعتبارات عمراني اقدام گردد و در ضمن نسبت به تامين يك دستگاه يونيت داندانپزشكي اقدام شود .