زمان : 24 Mordad 1390 - 02:27
شناسه : 37651
بازدید : 1879
بازدید تابش از موسسه خیریه روح الامین بازدید تابش از موسسه خیریه روح الامین

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از موسسه خيريه روح الامين اردكان بازديد نمود و از نزدیک مشکلات این مرکز را بررسی کرد.


محمدرضا تابش در این بازدید با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام در دستگیری از ضعفا و ایتام،ایجاد چنین موسسه ای در شهرستان اردکان را نشات گرفته از روحیه خیری و انسان دوستانه مردم این منطقه دانست و با بیان اینکه ایجاد چنین مراکزی ظرفیت خوبی را برای کمک به نیازمندان ایجاد می نماید افزود: بانيان و موسسين اين موسسه ابتدا قصد انجام كار خير ديگري داشتند اما با تعامل و ارتباطي كه برقرار شد با رغبت كامل تصميم به ایجاد و راه اندازي اين موسسه گرقتند كه در حال حاضر در زمره موسسات خوب خيريه استان در نوع خود است.


نماینده مردم اردکان ضمن ارائه راهکارهایی برای تامین منابع مالی این موسسه و قول پشتیبانی افزود: روند شتابان توسعه در اردکان، مسئولیت ما را در رسیدگی به وضعیت معیشت اقشار نیازمند دو چندان می کند و این موسسه باید تمامی تلاش خود را بکار گیرد تا هیچ نوجوان مستعد یتیم و بدسرپرست دغدغه ادامه تحصیل نداشته باشد و امکانات لازم برای آنها مهیا گردد.


وی همچنین با افراد تحت حمایت این موسسه به گفتگو نشست و درخصوص حل مشکلات مطرح شده از جمله تجهیز خوابگاه و سالن مطالعه قول مساعد داد.


لازم به ذکر است موسسه خیریه روح الامين اردکان در حال حاضر 16 نفر از افراد بی سرپرست و بدسرپرست را نگهداری می کند و 65 دانش آموز بی بضاعت و 70 خانوار آسیب پذیر را با نظارت بهزيستي تحت حمايت خود قرار داده است.