زمان : 19 Mordad 1390 - 13:51
شناسه : 37492
بازدید : 2246
با شناساندن بحث مهدی شناسی، جوانان را از دام فرقه هاي انحرافی حفظ کنیم با شناساندن بحث مهدی شناسی، جوانان را از دام فرقه هاي انحرافی حفظ کنیم
محمد صمصامی گفت: در سال گذشته توسط كانون فرهنگي هنري عهد، همایش ها و میزگردهای بسياري با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها و سازمان تبلیغات اسلامي در خصوص مهدویت برگزار شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: در بین فصول مختلف و در زمان های با مناسبت و بدون مناسبت خاص مذهبی سعی کردیم سخنرانی، مسابقات و همایش هایی را در این خصوص برگزار كنيم.

وی افزود: در حال حاضر در اکثر دانشگاههاي استان کانون مهدویت را برپا کردیم و با همکاری دانشگاهها اقدامات خوبی در سال گذشته انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه دانشجویان قشر فرهنگی، فرهیخته و تاثیرگذار جامعه هستند، سعی شده در جهت ترویج فرهنگ انتظار اقداماتی در دانشگاه صورت گیرد و در آینده نیز بیش از پیش به اجرای اين برنامه خواهیم پرداخت.


صمصامي خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل حاشیه ای که در خصوص مسئله ظهور و انتظار ایجاد شده و رو به گسترش است و همچنین بحث ادیان نوظهور باید بیش از پیش به بحث مهدی شناسی و انتظار و شناساندن صحیح آن پرداخت.