زمان : 19 Mordad 1390 - 10:35
شناسه : 37487
بازدید : 2709
دیدارسرپرست حوزه هنری استان یزد با رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان یزد دیدارسرپرست حوزه هنری استان یزد با رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان یزد

محمدرضا نیکونژاد با بیان این که خوشبختانه تعامل وحسن نیت خوبی بین این دو مجموعه برقرار است افزود: ازگذشته این تفاهم وهمکاری برای رشد وپیشرفت فرهنگ وهنر استان وجود داشته که باید استمرار یابد.

وی پیوند این دونهاد را موجب ارتقای کمی و کیفی آثارتولیدی هنرمندان استان دانست وگفت: حوزه هنری با دو رسالت محوری؛ تولید آثار فاخرهنری وکشف و پرورش استعداد های هنری فعالیت می کند ودر این خصوص تعامل خوبی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

سرپرست حوزه هنری استان یزد ادامه داد: این دو مجموعه در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کنند ومشکلات فرهنگی وهنری استان نیز باید با هماهنگی و همکاری دستگاه ها و نهاد های فرهنگی مرتفع شود.

نیکونژاد ایجاد زمینه مناسب برای همکاری هرچه بیشتر واحد های گوناگون دومجموعه را خواستار شد و اظهار داشت: فراهم آوردن امکانات و زمینه های مناسب برای تولیدات فاخر هنری وظیفه همه دستگاه های فرهنگی است.

وی با بیان این که حوزه هنری برای اعتلای فرهنگ و هنر دینی و بومی استان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، برآموزش هنرمندان جوان وبهره گیری بیشتر و بهتر از فضاهای فرهنگی و هنری استان تاکید کردوافزود: فعالیت های هنری باید گویای ارزش ها وفرهنگ غنی اسلامی ـ ایرانی باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد هم در این نشست بر همکاری بیش ازپیش این دو مجموعه تاکید کرد وافزود: تعامل خوبی بین دستگاه های فرهنگی استان از جمله حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار است که باید گسترش یابد وبه عنوان الگویی در کشور مطرح شود.

 حسین دشتی با بیان این که مجوز برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در استان خیلی سریع صادر می شود گفت: حوزه هنری جایگاه خوبی در زمینه فرهنگ وهنر دارد و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان یزد آماده هرگونه همکاری با این نهاد است.