زمان : 17 Mordad 1390 - 23:15
شناسه : 37404
بازدید : 2643
دیدار نماینده مردم یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار نماینده مردم یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

دیدار نماینده مردم یزد با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

به گزارش دفتر نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ،علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد صبح امروز با آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار که در محل دفتر ایشان انجام شد نماینده مردم یزد و صدوق ضمن تبریک انتصاب ایشان گزارشی از اقدامات انجام شده درطول سه سال گذشته در حوزه قانون گذاری ، نظارت ، تعامل مثبت با وزارتخانه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و آمادگی نمایندگان استان برای حمایت از فعالیت مسئولین و دستگاههای اجرائی استان اعلام نمود.


نماینده مردم یزد و صدوق با اشاره به جایگاه یزد در استان توجه جدی به مشکلات مرکز استان و ادامه روند توسعه در ابعاد اقتصادی و اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد نظرات حضرت امام و مقام معظم رهبری در مورد یزد محقق و استمرار یابد.


در ادامه آیت ا... ناصری با اشاره به سوابق ارزشمند و صبغه دینی و خوشنامی مردم دارلعباده افزود ما باید این ارجحیت را قدر بدانیم و در جهت تقویت باورهای اعتقادی مردم کوشش کنیم. ایشان عمق نگری و پرهیز از قضاوت های سطحی را در بسیاری از موارد، حلال مشکلات دانست و اظهار امیدواری کرد این ویژگی مردم یزد نیز برای حل معضلات اجتماعی و پیشرفت استان مورد بهره برداری قرار گیرد.


نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه یزد در پایان آمادگی خود را برای برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.