زمان : 11 Mordad 1390 - 00:30
شناسه : 37046
بازدید : 4309
پیام تبریک مدیر کل ثبت احوال استان به مناسبت انتصاب  آیت الله ناصری پیام تبریک مدیر کل ثبت احوال استان به مناسبت انتصاب آیت الله ناصری
حضرت آيت الله حاج شيخ محمد رضا ناصري (دامت توفیقاته)

نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه يزد

سلام علیکم

حسن انتخاب و عنایت ویژه مقام معظم رهبری در انتصاب یکی از عالمان فقیه و پارسا و از یاران صدیق امام راحل (ره) به امامت جمعه یزد نشان دیگری از درایت معظم له و مایه فخر و مباهات است .

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب این دیار حضرت آیت الله صدوقی (ره) و یادگار پرهیزگار و فقیدش حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی (ره) ، انتصاب شایسته جنابعالی را که به زیور علم و عمل و اجتهاد مزین می باشید به سمت نماینده ولی فقیه در استان دارالعباده و امام جمعه یزد به مردم مومن و ولایتمدار این دیار و به حضرتعالی تبریک عرض نموده ، رجاء واثق دارم حضور جنابعالی در این استان منشا خیر و برکات و مایه پیشرفت و توسعه این سامان خواهد بود .
بنده و کلیه کارکنان اداره کل ثبت احوال استان یزد آمادگی خود را جهت همکاری ، بهره مندی از رهنمودها و انجام اوامر آن جناب بویژه در تقدیم آمارهای جمعیتی و مهاجرت استان به منظور برنامه ریزیهای مقتضی اعلام می داریم . مزید توفیقات حضرتعالی را در راه پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم .
سید محمد طباطبائی
مدیرکل ثبت احوال استان یزد