زمان : 09 Mordad 1390 - 22:06
شناسه : 36934
بازدید : 3756
جعفر شجونی: قهر احمدی‌نژاد همه را ناامید کرد جعفر شجونی: قهر احمدی‌نژاد همه را ناامید کرد

جعفر شجونی:

قهر احمدی‌نژاد همه را ناامید کرد


یزدفردا :دررسانه ها:احمدی نژاد با قهر یازده روزه همه را از خودش ناامید کرد و به همین دلیل باید با اعلام برائت از گروه انحرافی حداقل نشان بدهد که همچنان در دایره اصولگرایی قرار دارد


یک عضو جامعه روحانیت مبارز ،‏ گفت: احمدی نژاد با قهر یازده روزه همه را از خودش ناامید کرد و به همین دلیل باید با اعلام برائت از گروه انحرافی حداقل نشان دهد که همچنان در دایره اصولگرایی قرار دارد.


حجت الاسلام جعفر شجونی با اشاره به اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، گفت: مطالبی که در بیانیه اعلام موجودیت این تشکل آمده‏، نشان می دهد افرادی که اقدام به تشکیل آن کرده اند دغددغه ولایت مداری دارند و دنبال این هستند تا زیر پرچم ولی فقیه فعالیت کنند، به همین دلیل است که با صراحت زیاد یکی از اهداف اصلی خود را دوری جستن و مقابله با گروه انحرافی عنوان کرده اند.


وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری ،گفت: اینکه این تشکل اعلام موجودیت کرده است و می خواهد در انتخابات حضوری فعال داشته باشد اتفاق خوبی است و بر همین اساس است که باید منتظر انتخاباتی باشیم که اصولگرایان حرف اول و آخر آن را خواهند زد.


شجونی همچنین با اشاره به سفرهایی که دارد، ادامه دارد: به هر جایی از ایران که می روم اصلی ترین سئوال مردم این این است که احمدی نژاد چطور به خودش اجازه داد تا در مساله استغقای وزیر اطلاعات نظر و رای رهبری را بهانه ای برای خانه نشینی خود قرار بدهد. مردم هیچ گاه این خطای نابخشودنی را نخواهند بخشید و احمدی نژاد باید بداند که با آن حرکت که یکی از بزرگترین اشتباهات این 6 سالش بود مردم را از خودش ناامید کرد.


عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان سخنانش گفت: اصولگرایان در انتخابات نهم باید اتحاد داشته باشند تا بتوانند با در اختیار گرفتن بیشتر کرسی های مجلس همچون دو دوره گذشته قانون گذاری را در چارچوب اختیارات خود ببینند.




منبع: ایلنا