زمان : 09 Mordad 1390 - 04:14
شناسه : 36911
بازدید : 4890
استاندار یزد در دیدار مدیران استان با امام جمعه جدید یزد از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به منظور انتصاب شایسته آیت الله ناصری به عنوان نماینده ایشان در استان و امام جمعه یزد تشکر نمود استاندار یزد در دیدار مدیران استان با امام جمعه جدید یزد از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به منظور انتصاب شایسته آیت الله ناصری به عنوان نماینده ایشان در استان و امام جمعه یزد تشکر نمود

یزدفردا : :استاندار یزد نیز در نشست مدیران استان با آیت الله ناصری امام جمعه یزد از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به منظور انتصاب شایسته آیت الله ناصری به عنوان نماینده ایشان در استان و امام جمعه یزد تشکر نمود.

محمد رضا فلاح زاده تصریح کرد: آیت الله ناصری عالمی بصیر و عامل و از زجر کشیدگان دوران حکومت ملعون پهلوی و از مجاهدان عرصه جهاد و شهادت و یاوران و حامیان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: سینه ایشان گنجینه اسرار انقلاب و اندیشه های امام راحل (ره) در شهر های نجف عراق و پاریس فرانسه است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: مدیران استان با همدلی، همفکری، تعامل با یکدیگر و نماینده ولی فقیه در استان همانند گذشته آماده ارائه خدمت بی منت در راستای توسعه و پیشرفت کشور به جامعه اسلامی هستند.

وی در پایان از آمادگی کامل مدیران استان نسبت به بهره مندی از منویات آیت الله ناصری در جهت همیاری و همکاری کامل با ایشان در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)خبر داد.

لازم به ذکر است استاندار یزد در ابتدای سخنان خود گزارشی از وضعیت استان در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، صنعتی و... ارائه کرد.