زمان : 09 Mordad 1390 - 04:02
شناسه : 36907
بازدید : 2335
آیت الله وافی : بر حفظ و تقویت دو ویژگی خدمت به نظام و جامعه روحانیت یزد تاکید کرد آیت الله وافی : بر حفظ و تقویت دو ویژگی خدمت به نظام و جامعه روحانیت یزد تاکید کرد
آیت الله وافی : بر حفظ و تقویت دو ویژگی خدمت به نظام و جامعه روحانیت یزد تاکید کرد

یزدفردا : آیت الله ابوالقاسم وافی، در خطبه های پیش از نماز جمعه، مردم یزد را سخت کوش، صابر، پرتلاش و همراه با ولایت و دیانت دانست و اظهار داشت: مردم یزد آمادگی خود را در کنار این ویژگی ها در فراز و نشیب های مختلف در خدمت به نظام و انقلاب نشان داده اند که در استان های دیگر چنین آمادگی کمتر دیده می شود.

وی ادامه داد: مردم یزد بیشترین خدمت را به انقلاب کرده اند و در این میان از کمترین توقع برخوردار بوده اند، مردم یزد همیشه پشتیبان ملت و انقلاب بوده و خود را آماده خدمت دیده اند.

آیت الله وافی یکی دیگر از ویژگی های یزد را جامعه روحانیت و حوزه علمیه ریشه دار و کهن آن دانست و افزود: نزدیک به 40 سال مرجعیت شیعه بر عهده علمای یزدی بوده است.

وی ادامه داد: علمای یزدی شاگردان بسیاری را پرورش و تربیت کرده اند که اکنون بسیاری از آنان از اساتید حوزه علمیه می باشند.

آیت الله وافی در پایان گفت: باید تلاش شود دو ویژگی خدمت به نظام و جامعه روحانیت یزد حفظ و تقویت شود زیرا استان یزد دارای حوزه علمیه ای می باشد که بیش از یک هزار طلبه را در خود جای داده که اگر خوب تربیت شوند می توانند آینده کشور را در دست بگیرند.