زمان : 08 Mordad 1390 - 22:22
شناسه : 36886
بازدید : 5814
خانه پر سر و صدای كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان یزد برگزیده منطقه پنج کشور شد خانه پر سر و صدای كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان یزد برگزیده منطقه پنج کشور شد

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، چهاردهمین جشنواره‌ی منطقه‌ای نمایش عروسکی کانون که روزهای دوم و سوم مرداد ماه در زاهدان برگزار شد با انتخاب 2 اثر برگزیده جهت شرکت احتمالی در مرحله کشوری به کار خود پایان داد.
در این جشنواره پس از دو روز رقابت 14 گروه نمایشی از استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و تهران، با انتخاب هیات داوران، متشکل از فرزاد زیدی‌نژاد، احمد شهدادی و محمد علی یزدان‌شناس، دو نمایش عروسکی خانه‌ی پر سر و صدا کار اعضای مرکز شماره 1 ابرکوه از استان یزد و نمایش عروسکی "میشه" کار اعضای مرکز شماره 26 کانون تهران به عنوان برگزیدگان جشنواره منطقه پنج کشور معرفی شدند.
در این رقابت همچنین دو نمایش "شکوه آفرینش" به کارگردانی سهیلا تاج آبادی از مرکز خاتم استان یزد، به خاطر خلاقیت در طرح و تکنیک اجرایی نمایش و نمایش "فقط پارچه نباشیم" از شهرستان رفسنجان استان کرمان به خاطر خلاقیت در ایده و مضمون شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است که استان یزد با سه نمایش "خانه پر سر و صدا" از مرکز شماره 1 ابرکوه، "آفرینش خلقت" از مرکز خاتم و "میوه ها" از مرکز شماره 3 یزد، در این جشنواره شرکت نموده بود.