زمان : 12 Azar 1385 - 08:04
شناسه : 3687
بازدید : 741
امام‌جمعه يزد: هواداران نامزدها، اخلاق اسلامي در تبليغات را رعايت كنند امام‌جمعه يزد: هواداران نامزدها، اخلاق اسلامي در تبليغات را رعايت كنند
امام‌جمعه يزد: هواداران نامزدها، اخلاق اسلامي در تبليغات را رعايت كنند




نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد گفت: هواداران نامزدها، اخلاق اسلامي را در تبليغات رعايت كنند.

حجت‌الاسلام "محمدعلي صدوقي" در خطبه‌هاي اين هفته نمازجمعه يزد افزود:تاكيد نامزدها به هوادارانشان، مي‌تواند در اين زمينه موثر باشد.

وي رعايت اخلاق اسلامي را از محورهاي مهم تبليغات ذكر كرد و بر پرهيز از افراط در تبليغات تاكيد كرد.

امام جمعه يزد، همچنين جايگاه مجلس خبرگان در نظام را مهم ارزيابي كرد و گفت: اين نهاد، مسووليت خطيري را بر عهده دارد.

وي در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز با اشاره به سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، شهادت جمعي از پاسداران را به مقام معظم رهبري، خانواده گرامي اين شهدا و ملت شريف ايران تسليت گفت.

صدوقي با بيان اين كه سال گذشته نيز شاهد سقوط هواپيماي سپاه پاسداران بوديم گفت: سقوط هواپيما در سالهاي اخير، آمار به نسبت بالايي داشته است.

امام جمعه يزد افزود: تاسفبارتر اينكه به دنبال سقوط هر هواپيما قولهايي به مردم داده مي‌شود كه بعد از چندي فراموش مي‌شود.

صدوقي اضافه كرد: گاهي علت سقوط هواپيما، خطاي خلبان و گاهي فرسودگي و كهنگي آن اعلام مي‌شود، اگر اين قدر خلبانها خطا دارند بايد رسيدگي شود و خلبانها بيشتر تعليم ببيند و اگر علت فرسودگي است بايد مشكل رفع شود.

وي خواستار توجه، حساسيت و پيگيري دولت، مجلس و قوه قضاييه نسبت به اين موضوع شد و گفت: مجلس شوراي اسلامي تحقيق و تفحص نمايد و نتيجه را به مردم گزارش دهد.

خطيب جمعه يزد تصريح كرد: دستگاه قضايي نيز بايد با متخلفان برخورد كند.

صدوقي با اشاره به سالروز شهادت آيت الله مدرس و گرامي داشت روز مجلس از اين مرد بزرگ به عنوان سياستمداري وارسته و متدين ياد كرد كه در برابر استبداد و استعمار شرق و غرب ايستادگي كرد.

وي اظهاراميدواري كرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي همانند مدرس براي پاسداري از اصول مذهب، انقلاب، ملت، جامعه و كشور تلاش كنند.