زمان : 11 Azar 1385 - 20:47
شناسه : 3678
بازدید : 842
دبير جامعه اسلامي مهندسين استان يزد گفت: بر خلاف آنچه انتظار مي‌رفت، اصولگرايان اصيل و درد آشنا، در رسيدن يك ليست مشترك ناكام مانده‌اند. دبير جامعه اسلامي مهندسين استان يزد گفت: بر خلاف آنچه انتظار مي‌رفت، اصولگرايان اصيل و درد آشنا، در رسيدن يك ليست مشترك ناكام مانده‌اند.

محمد حسين صداقت در گفتگو با خبرنگار ايسنا -منطقه يزد، اظهار داشت: متاسفانه با توجه به بعضي از مسائل كه ريشه در انتخابات نهم رياست جمهوري دارد، برخي از دوستان جوانتر، باتوجه به احتمالاتي همانند گذشته، كه مردم بدون توجه به تشكلات راي خواهند داد، احساس بي نيازي به شوراي هماهنگي نموده و بدون هماهنگي با ساير تشكلات عضو شورا، مبادرت به ارائه يك ليست انتخاباتي كرده‌اند.

صداقت گفت: به دنبال اين مسئله تشكل‌هاي با سابقه و ريشه‌دار در استان، مبادرت به تهيه ليستي از چهره‌هاي كارآمد، آگاه،‌ درد آشنا،‌ متخصص و متدين نمودند تا بر خلاف دوره‌هاي گذشته افرادي به شورا بروند كه هم داراي تجربه كافي و هم تدين بدون وابستگي به احزاب خاص داشته باشند.

وي افزود: ما با دعوت از 16 نفر از كساني كه از ديدگاه ما كارآمد بودند، درخواست ثبت نام كرديم و بعد از ثبت نام از اين تعداد، 9 نفر بعنوان ليست انتخاباتي انتخاب شده و بقيه به نفع اين افراد كنار رفتند.

دبير جامعه اسلامي مهندسين يزد تاكيد كرد: در اين ليست سه نفر در مقطع دكترا،‌ چهار نفر در مقطع فوق ليسانس و دو نفر در مقطع ليسانس وجود دارند كه يك نفر از آنها، خانم است