زمان : 08 Azar 1385 - 01:08
شناسه : 3659
بازدید : 944
تشكيل جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با حضور استاندار تشكيل جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با حضور استاندار

تشكيل جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با حضور استاندار

به گزارش روابط عمومي استانداري يزدجلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با حضور استاندار و جمعي از مسئولان دستگاههاي اجرايي استان برگزار شد .

در اين نشست ابوالقاسم عاصي استاندار يزد بر خلاقيت بيشتر كميته هاي تخصصي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان تأكيد و خاطرنشان كرد: براي فعال شدن هر چه بيشتر شورا در راستاي اهداف كلي از پيش تعيين شده همه كميته هاي تخصصي بايد با حضور منسجم كارشناسان به نحو جدي تري فعاليت نمايند.


معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد هم در اين جلسه برنامه ريزي دقيق در راستاي مبارزه با شيوع اعتياد در جامعه را يك ضرورت بر شمرد و گفت: همه دستگاههاي اجرايي استان بايد براساس رسالت كاري تعيين شده حداكثر تلاش خود را براي پيشگيري و درمان اعتياد در جامعه به كار گيرند. عبدالرسول دوران با اشاره به تأثير گذاري پيشگيري به منظور جلوگيري از شيوع اعتياد در جامعه افزود: تمام اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر بايد سعي كنند در راستاي اهداف سياستگذاري شده اين شورا فعاليت كنند و حداكثر همكاري را با دو كميته هماهنگي و درمان و كميته فرهنگ سازي اجتماعي را داشته باشند .

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان نيز در اين نشست اعتبارات استان اين شورا را 300 ميليون ريال عنوان و تصريح كرد: اين بودجه براساس طرحهاي پيشنهادي دستگاههاي اجرايي استان در راستاي انجام فعاليت هاي فرهنگي به منظور پيشگيري از اين معضل خانمان سوز در اختيار دستگاههاي اجرايي استان قرار مي گيرد .

هادي نسب با بيان اينكه تاكنون 850 ميليون ريال از اين بودجه به استان تخصيص يافته است اضافه كرد: بزودي تأمين بودجه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر بصورت استاني انجام مي شود