زمان : 02 Mordad 1390 - 00:39
شناسه : 36532
بازدید : 3682
کاهش 30 درصدی استقبال کار آموزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در عشق آباد طبس کاهش 30 درصدی استقبال کار آموزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در عشق آباد طبس
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد طبس:کاهش 30 درصدی استقبال کار آموزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد طبس گفت: در ایام تابستان استقبال کار آموزان نسبت به تابستان سال گذشته 30 تا 40 درصد کاهش داشته است که علت آن گرمی هوا و نبود سرویس ایاب و ذهاب می باشد و از آغاز مهرماه این استقبال افزایش خواهد یافت.


حسین حسن پور اظهار داشت:برای ایام تابستان برادران کارآموز دوره های آموزشی سرویس و نگهداری خودرو، برق و تزیینات پراید، موتور و گیربکس پراید، کاشی ساز تزیینی و شهروند الکترونیک و برای خواهران کار آموز دوره های آموزشی خیاطی با اندازه گیری مستقیم روی پارچه ، مانتودوز ، قالیباف ، الگوساز و برشکار لباس زنانه ، اینترنت ، کاربر نرم افزار اداری و پارچه ساز تزیینی برگزار می شود.


وی طولانی بودن استانداردها و یکسان نبودن منابع آزمون کار آموزان را از مشکلات برگزاری دوره های آموزشی عنوان کرد و ادامه داد: به دلیل طولانی بودن استانداردها تعدادی از کار آموزان به طور کامل در  دوره آموزشی استفاده نمی نمایند و آموزش آنها تکمیل نمی شود.


حسن پور در پایان گفت: در صورت تکمیل ظرفیت  ثبت نام ، دوره های آموزشی برق ساختمان ، برق خودرو و برق صنعتی از آغاز تیرماه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای عشق آباد طبس برگزار خواهد شد.