زمان : 02 Mordad 1390 - 00:34
شناسه : 36529
بازدید : 3549
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد :بیش از 6 هزار خانوار از مددجویان تحت پوشش مشمول اولین مرحله از اجرای سند کاهش فقر می شوند مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد :بیش از 6 هزار خانوار از مددجویان تحت پوشش مشمول اولین مرحله از اجرای سند کاهش فقر می شوند
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد :در اولین مرحله از اجرای سند کاهش فقر بیش از 6 هزار خانوار از مددجویان تحت پوشش مشمول این برنامه می شوند

مهندس حمید نصیری ضمن بیان این مطلب در نشست ستاد اجرایی کاهش فقر گفت: در زمینه ارتقاء و حفظ کرامت انسانی نیازمندان در استان سند کاهش فقر تهیه و تدوین شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد تدوین نظام جامع خدمت رسانی به نیازمندان توسط دستگاههای اجرایی استان را از مهمترین هدف تهیه این سند دانست .


وی ارائه راهکارهایی برای خودکفایی نیازمندان، احداث مسکن، اشتغال زایی و توجه به اقتصاد خانوارهای نیازمند را از برنامه های این سند عنوان کرد.


عزیزا... سیفی رییس ستاد اجرایی سند کاهش فقر هم در این نشست توجه بیش از پیش مسئولان به این سند را خواستار شد و بر همکاری و هماهنگی بین دستگاهها برای اجرایی شدن برنامه های این سند تاکید نمود.


فرماندار یزد ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای و اعطای وامهای قرض الحسنه به نیازمندان را از دیگر برنامه های این سند برشمرد.