زمان : 07 Azar 1385 - 23:55
شناسه : 3648
بازدید : 1516
رادمنش:دو نوبته بودن بعضي از مدارس باعث ايجاد مشكل در اجراي فعاليت هاتي فوق برنامه شده است رادمنش:دو نوبته بودن بعضي از مدارس باعث ايجاد مشكل در اجراي فعاليت هاتي فوق برنامه شده است

رييس گروه آموزش ابتدايي و پيش دبستاني سازمان آموزش و پرورش استان يزدگفت: دو نوبته بودن بعضي از مدارس باعث ايجاد مشكل در اجراي فعاليت هاتي فوق برنامه شده است.

محمد حسن راد منش اظهار داشت: دوشيفت بودن مدارس باعث شده است در اين مدارس براي اجراي برنامه‌هاي فوق برنامه و طرح‌هاي مختلف، ساعات رسمي كلاسها و يا زنگهاي تفريح كوتاهتر شود و اين برنامه ها تنها در تعداد محدودي از مدارس دو نوبته اجرا مي‌شود.

وي با بيان اينكه دانش‌آموزان در شيفت هاي صبح روحيه شادتر و پذيراتري براي يادگيري دارند تصريح كرد: كيفيت كلاسهاي صبح به مراتب بهتر از بعد از ظهر است.

رادمنش خاطر نشان كرد: سرويس دانش‌آموزان و اختلاف نظر مديران مدارس دو شيفت دخترانه و پسرانه در مورد فضاي آموزشي و كيفيت آن، از ديگر مشكلات مدارس دو نوبته است.

رييس گروه آموزش ابتدايي و پيش دبستاني سازمان آموزش و پرورش استان يزد در پايان گفت: برا ي اينكه به ساعات رسمي كلاسهاي مدارس لطمه اي وارد نشود،لازم است در مدارس دو نوبته ساعات مكمل به ساعات رسمي اين مدارس اضافه شود.

انتهاي پيام