زمان : 30 Tir 1390 - 23:56
شناسه : 36455
بازدید : 2618
نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان
نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان
نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان امروز 29 تیر ماه در اداره کل تربیت بدنی استان یزد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان ،نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان امروز با حضور معاونت ورزش اداره کل تربیت بدنی ، مشاور جوان مدیرکل و مسول روابط عمومی این اداره کل و جمعی از مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی برگزار شد . معاونت ورزش اداره کل تربیت بدنی استان در این نشست از روابط عمومی به عنوان محرک تشکلات و دستگاه ها دانست و گفت : واحد روابط عمومی هیئت های ورزشی با سیاست ها و برنامه ریزی های منظم و هدفمند می تواند در شناسایی ورزش مربوطه به مردم نقش موثر و مفیدی داشته باشد . علی اصغر حسینی از مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی خواست تا با ارتباط تنگاتنگ با رسانه ملی ، جراید و خبرگزاری ها عملکرد ، برنامه ها و مسابقات خود انعکاس دهند .

وی به تاثیرفعالیت روابط عمومی هیئت های ورزشی در ارزیابی سه ماه و سالیانه هیئت مربوطه اشاره و اضافه کرد : در مجموع 100 امتیاز عملکرد هیئت های ورزشی 15 نمره به عملکرد واحد روابط عمومی آن هیئت اختصاص داده شده است . معاونت ورزش اداره کل تربیت بدنی عشق ، هنر و علم را سه اصل مهم در خصوص روابط عمومی ها برشمرد و خاطرنشان کرد : روابط عمومی با پشتکار و پیگیری مستمر در زمینه فرهنگ سازی می تواند گام های بلندی را بردارد .

مسول روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان هم در این نشست از عملکرد ضعیف تعدادی از روابط عمومی های استان ابراز ناخرسندی کرد و گفت : روابط عمومی هیئت ورزشی در فعال کردن ورزش استان و هیئت مربوطه نقش بسزایی را می تواند ایفا کند ولی متاسفانه بعضی از روابط عمومی ها وظیفه خطیر خود را به خوبی انجام نمی دهند . رضا نارگانی از برگزاری دوره خبرنویسی در استان خبر داد و اضافه کرد : این دوره آموزشی با حضور پیشکسوتان خبرنگاری و استادان دانشگاه ها برای مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی برگزار خواهد شد .

مهدی جاور دبیر انجمن خبرنگاران , نویسندگان و عکاسان ورزش ایران شعبه یزد به تشریح موضوعاتی از قبیل خبرنویسی ، روابط عمومی و رسانه ها و گزارش نویسی پرداخت .

در پایان این نشست مسولین روابط عمومی های ورزشی استان به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند .

لازم به ذکر است 47 هیئت ورزشی در استان یزد در حال فعالیت می باشد .