زمان : 29 Tir 1390 - 23:57
شناسه : 36425
بازدید : 2424
استاندار یزد :ارتباط دانشگاه با حوزه عمران و صنعت باید تقویت شود استاندار یزد :ارتباط دانشگاه با حوزه عمران و صنعت باید تقویت شود
استاندار یزد :ارتباط دانشگاه با حوزه عمران و صنعت باید تقویت شود

مسئول سازمان بسیج اساتید کشور با استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز سه شنبه در این ديدار، گفت: اين افتخار بزرگي است که اعضای هیئت علمی همه بسیجی هستند.


استاندار یزد، با اشاره به اینکه جهاد دفاعی و جهاد علمی با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ دارند، افزود: در جهاد دفاعی مجاهد تا سرحد شهادت برای پیشرفت جامعه می جنگد، در جهاد علمی نیز عالم در حال سوختن برای اقتدار جامعه است.


استاندار یزد همچنین در پاره دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس همه در راه خدا جهاد می کردند، تصریح کرد: کسانی که در بسیج فعالیت دارند باید به گونه ای كار كنند که بخاطر خدا باشد.


وی با تاکید به تدوين سند تحول آموزش عالی، افزود: اعضاي هیئت علمی دانشگاه ها فرماندهان جهاد علمی در کشور هستند.


وي همچنين بر ضرورت تقويت ارتباط دانشگاه با حوزه عمران و صنعت تاكيد كرد.


در این جلسه همچنین رییس بسیج اساتید کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت:بسیج در الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت، وارد شده و در دانشگاه ها با تشکیل حلقه های صالحین و 52 انجمن آماده ي ثبت ، کار خود را ادامه می دهد.


" صلاحی"گفت: مدیریت دانش در کشور در دست بسیج اساتید خواهد بود.


وی همچنین ابراز امیدواری کرد، پزوهشکده بسیج اساتید دانشگاه یزد در آينده نزديك راه اندازی شود.


در این جلسه همچنین مقرر شد با همکاری استانداری، سنگ آهن بافق و دانشگاه یزد اعتبار لازم براي پزوهشکده بسیج اساتید دانشگاه یزد اختصاص يابد.