زمان : 29 Tir 1390 - 19:29
شناسه : 36417
بازدید : 3450
مهلت ثبت نام دوره آموزش رايگان شهروند الكترونيك پايان روز پنجم مرداد ماه مهلت ثبت نام دوره آموزش رايگان شهروند الكترونيك پايان روز پنجم مرداد ماه
مهلت ثبت نام دوره آموزش رايگان شهروند الكترونيك پايان روز پنجم مرداد ماه

یزدفردا :همشهريان گرامي كه تاكنون موفق به ثبت نام در دوره آموزش رايگان شهروند الكترونيك نشده‌اند تا پايان روز پنجم مرداد ماه مهلت دارند تا در اين دوره ثبت نام نمايند.

مديرعامل سازمان فاوا شهرداري يزد در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اين مطلب افزود، هم‌اكنون چادر اصلي ثبت نام طرح واقع در ميدان آزادي روبروي پارك باغ ملي، چادرهاي سيار سه راه شحنه و ميدان شهيد بهشتي كار ثبت نام از متقاضيان را صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 18 تا 21 انجام مي‌دهند. وي از همشهريان خواست تا فرصت باقيست تنها با در دست داشتن كارت ملي خود به اين ستاد مراجعه كرده و ثبت نام خود را به لحظات پاياني موكول نكنند.


فعالي با اشاره به اين نكته كه سمينارهاي توجيهي طرح از چهار مرداد ماه مجددا در محل فرهنگسراي شهرداري واقع در بلوار شهيد صدوقي شروع خواهد شد، ادامه داد حضور پررنگ مردم در سمينارهاي توجيهي در بدو طرح نشان از رويكرد مثبت يزدي‌ها و تبديل شدن به يكي از موفق‌ترين شهرهاي مجري طرح در ايران را دارند.