زمان : 29 Tir 1390 - 08:29
شناسه : 36398
بازدید : 2524
افتتاح 5 واحد مسکونی مددجوئی بهزیستی در بهاباد+عکس افتتاح 5 واحد مسکونی مددجوئی بهزیستی در بهاباد+عکس

بهاباد-حاتمي خبرنگاريزدفردا-به مناسبت هفته بهزیستی در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری بهاباد و جمعی از مسئولان پنج واحد مسکونی مددجوئی بهزیستی در بهاباد افتتاح شد.

محمدينيا رئیس اداره بهزیستی بهاباد در اين افتتاحيه اظهار داشت: این واحدها هر کدام در زمینی به مساحت 200 متر مربع و با زیر بنای 60 متر مربع احداث که 750 میلیون ریال آن از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان و برای هر واحد 50 ميليون ریال از محل مشارکت مددجویان تأمین شده است.
وی افزود: با ساخت این واحدهای مسکونی مددجوئی 20 نفر در قالب 5 خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهاباد از مسکن مناسب برخوردار شدند.
وي تصريح كرد: 10 واحد دیگر از این منازل در روستاهای این شهرستان ساخته شده است که حدود 90 درصد پیشرفت داشته است و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
ابوالقاسم دهقان سرپرست فرمانداری بهاباد خاطرنشان كرد: توفيق خدمت به محرومان از بركات و الطاف خداوند در نظام جمهوري اسلامي است.
وی ادامه داد: مسكن از نيازهاي ضروري محرومان و نيازمندان است كه نظام و دولت جمهوري اسلامي با تلاش‌ نهادهاي كميته امداد و بهزيستي در اين راه گام‌هاي بلند، براي رفع مشكل مسكن محرومان برداشته‌اند.
وي با بيان اينكه دولت نهم سياست‌هاي خوبي براي تامين مسكن داشته است، بيان داشت: تامين مسكن براي اقشار محروم جامعه از دغدغه‌هاي دولت نهم است و قول همکاری با این نهاد را داد.
گفتنی است: ‌٢٥ تا ‌٣١ خردادماه به نام هفته بهزيستي نامگذاري شده است و شعار امسال هفته بهزيستي "عدالت پيشرفت با جهاد اقتصادي، به زيستن با جهاد توانمندسازي" مي‌باشد.