زمان : 28 Tir 1390 - 23:53
شناسه : 36393
بازدید : 2353
نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و دهم در جزيره كيش افتتاح شد نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و دهم در جزيره كيش افتتاح شد
نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و دهم در جزيره كيش افتتاح شد

یزدفردا :مديركل ميراث‌فرهنگي،صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد از گشايش نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و دهم يکشنبه 26 تيرماه همزمان با ميلاد خجسته حضرت مهدي موعود(عج) در مرکز نمايشگاه‌هاي بين المللي کيش خبر داد.

"بهرام رضايي" گفت: در اين نمايشگاه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات وابسته به نهاد رياست جمهوري، استانداري‌ها و ادارات، ارگان‌ها و نهادهاي دولتي سراسر کشور شاخص‌ترين فعاليتها، عملکرد و دستاوردهاي خود را در بخش‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اقتصادي، عمراني، خدماتي و صنعتي به معرض ديد عموم گذاشته‌اند.


وي افزود: انعکاس عيني عملکرد دولت و دستگاه هاي تابعه، ايجاد فضاي مطلوب براي آشنائي دستگاه هاي اجرائي با توانمندي‌هاي يکديگر، انتقال تجارب، بازتاب صحيح خدمات و زحمات دستگاه هاي اجرائي و آشنائي هرچه بهتر و بيشتر مردم با خدمات دولت خدمتگزار از جمله اهداف برپائي نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و دهم در کيش است.


اين مقام مسئول گفت: عموم مردم و گردشگران مي‌توانند تا چهارم مردادماه ضمن بازديد از اين نمايشگاه با دستاوردهاي دولت خدمتگزار در استان‌هاي مختلف آشنا ‌شوند.


"رضايي" با بيان اينكه اين نمايشگاه همزمان با برگزاري جشنواره تابستانه گشايش يافته، افزود: در اين نمايشگاه 11 دستگاه اجرايي استان يزد دستاوردها و خدمات دولت نهم و دهم را در فضايي به مساحت 800 متر مربع در سالن نمايشگاه بين المللي جزيره زيباي كيش به نمايش گذاشته‌اند.


گفتني است دستگاههاي شركت كننده شامل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، شركت مخابرات، شركت برق منطقه‌اي، توليد و توزيع، مسكن و شهر سازي، شهرداري، صنايع و معادن، اقتصاد و دارايي، راه و ترابري، شهرك‌هاي صنعتي، اداره كل تعاون مي‌باشد.