زمان : 28 Tir 1390 - 18:45
شناسه : 36387
بازدید : 3189
مسئولان روابط عمومی های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی ابرکوه: تعامل روابط عمومی ها، نقش ارزنده ای در رسیدن به اهداف ایفا می کند مسئولان روابط عمومی های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی ابرکوه: تعامل روابط عمومی ها، نقش ارزنده ای در رسیدن به اهداف ایفا می کند
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: مسئولان روابط عمومی های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه، بر ارتباط بیشتر روابط عمومی های شهرستان تأکید نمودند.

در دیدار مسئولان این دو روابط عمومی که از فعال ترین روابط عمومی های ادارات شهرستان ابرکوه به شمار می روند، نحوه تعاملات بیشتر فیمابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی در این دیدار اظهار داشت: با تعامل بیشتر ما بین روابط عمومی های ادارات مختلف، می توان هر چه بیشتر به اهداف روابط عمومی ها نزدیک شد.

مهدی غیب الهی افزود: روابط عمومی ها رابط امین مردم و مسئولان هستند و با تعامل و استفاده از تجارب یکدیگر، بیش از پیش مقدمات عمل به وظیفه خود را فراهم می سازند.

مسئول روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه نیز اظهار داشت: تعامل روابط عمومی های این دو اداره، با توجه به مشترک بودن و هم سوئی برخی از فعالیت ها ،بسیار مثمر ثمر است.

غلامرضا عابدی افزود: یکی از مشکلات مشترک در بین ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی ، مشکل خشکسالی های متوالی در شهرستان است.

به گفته عابدی، رسالت خبری مشترک و فرهنگ سازی در زمینه های بیابان زدائی، از دیگر عواملی است که لزوم فعال تر شدن و افزایش کیفی اطلاع رسانی را، یادآوری می کند.