زمان : 27 Tir 1390 - 00:25
شناسه : 36297
بازدید : 2113
استاندار یزد خواستار حمایت سرمایه گزاران توسط بانک ها در یزد شد استاندار یزد خواستار حمایت سرمایه گزاران توسط بانک ها در یزد شد

استاندار یزد خواستار حمایت سرمایه گزاران توسط بانک ها در یزد شد


یزدفردا :قائم مقام بانک مسکن با استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد.


 "محمد رضا فلاح زاده" روز پنجشنبه در این دیدار، گفت: بانک مسکن به تمام تعهدات خود در استان عمل کرده است.


به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا،استاندار یزد، با اشاره به اینکه 15000قرارداد به مبلغ 305 میلیارد ریال بسته شده، افزود:تا کنون 200 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.


استاندار یزد همچنین در پاره دیگری از سخنان خود، با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، تصریح کرد: برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی 4 هزار و 687 مورد قرارداد وجود دارد که اعتبار مورد نظر 46 میلیارد ریال و پرداخت شده 32 میلیارد ریال بوده است.


وی همچنین افزود: در مورد بافت های فرسوده 282 واحد مد نظر بوده که اعتبار لازم 5 میلیارد و 300 میلیون ریال می باشد و پرداختی تا کنون 4 میلیارد ریال بوده ونیز در مورد بنگاه های زود بازده تعهدات عمل شده 4 میلیارد ریال می باشد.


وی ادامه داد: سرمایه گزاران زیادی در یزد وجود دارند که باید توسط بانک ها حمایت شوند.


در این جلسه همچنین قائم مقام بانک مسکن کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: وقتی مدیری با اعتقاد کامل کاری می کند، مردم آن خدمت را با شیرینی می بینند.


" یوسف مرتضائی"با ابراز امیدواری در خصوص تسریع باقیمانده مسکن مهر، نتیجه این کار را ایجاد سرپناه برای مردم دانست و افزود: داشتن سرپناه بالاترین آرزوی هر خانواده است که این با زحمات همکاران در حال انجام است و ما این را کاری عبادی می دانیم.