زمان : 25 Tir 1390 - 20:23
شناسه : 36247
بازدید : 3662
مصاحبه آیت الله مصباح با خبرگزاری مهر تکذیب شد؛ تایید مواضع پیشین مصاحبه آیت الله مصباح با خبرگزاری مهر تکذیب شد؛ تایید مواضع پیشین

مصاحبه آیت الله مصباح با خبرگزاری مهر تکذیب شد؛ تایید مواضع پیشین

یزدفردا :همچنین حجت الاسلام روانبخش در اینباره گفت: اصولا حضرت علامه مصباح یزدی اهل مصاحبه نیستند مگر در مواقع شاذ و ضرورت. بدین جهت ما نیز بعد از انتشار چنین خبری تعجب کردیم که ایشان چگونه به چنین مصاحبه ای تن داده اند. بعد از صحبت با حضرت علامه، ایشان تصریح کردند که بنده با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده ام.

بی باک سایت منتسب به جریان آیت الله مصباح یزدی که مواضع و اخبار اختصاصی از ایشان درج می کند، در واکنش به مصاحبه آیت الله مصباح با خبرگزاری مهر و مسائلی که در ادامه آن مطرح شده بود، گفت و گوی ایشان با خبرگزاری مهر را تکذیب کرد تا همان مواضع پیشن تایید شد.

این سایت نوشت:


حجت الاسلام جلالی، مسئول دفتر حضرت علامه مصباح یزدی و حجت الاسلام روانبخش عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) هر کدام بصورت جداگانه در گفتگو با خبرنگار بی باک ادعای خبرگزاری مهر را تکذیب کردند.


حجت الاسلام جلالی به خبرنگار ما گفت: انتساب چنین اظهاراتی به حضرت علامه مصباح یزدی کذب محض است و ایشان با هیچ خبرگزاری در این زمینه مصاحبه نکرده است از همین رو اعتراض خود را به مسئولین خبرگزاری مهر اعلام کردیم و آنها نیز به حذف این خبر اقدام نمودند.


همچنین حجت الاسلام روانبخش در اینباره گفت: اصولا حضرت علامه مصباح یزدی اهل مصاحبه نیستند مگر در مواقع شاذ و ضرورت. بدین جهت ما نیز بعد از انتشار چنین خبری تعجب کردیم که ایشان چگونه به چنین مصاحبه ای تن داده اند. بعد از صحبت با حضرت علامه، ایشان تصریح کردند که بنده با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده ام.


حال جای سئوال دارد که سیاست گذران خبرگزاری مهر، از انتشار چنین اخبار و انتسابهای کذبی به حضرت علامه مصباح یزدی، چه هدفی را در آستانه انتخابات دنبال می کند؟!