زمان : 25 Tir 1390 - 20:09
شناسه : 36242
بازدید : 3988
شورای تشکلهای استان یزد در پیامی اعلام نمود: محکومیت حرکت غیر قانونی حفر تونل در زیر شهر یزد و قطع همکاری راهنمایان تور و دفاتر گردشگری برخی استانها با مجموعه ای از هتل ها  در شهر یزد شورای تشکلهای استان یزد در پیامی اعلام نمود: محکومیت حرکت غیر قانونی حفر تونل در زیر شهر یزد و قطع همکاری راهنمایان تور و دفاتر گردشگری برخی استانها با مجموعه ای از هتل ها در شهر یزد

یزدفردا :

شورای تشکلهای استان یزد در پیامی اعلام نمود: محکومیت حرکت غیر قانونی حفر تونل در زیر شهر یزد و قطع همکاری راهنمایان تور و دفاتر گردشگری برخی استانها با مجموعه ای از هتل ها  در شهر یزد

شورای تشکلهای گردشگری استان یزد در پیام خود آورده است: اینک که در شهر یزد و در اقدامی بی سابقه و جدید برخی در زیر معابر عمومی و املاک مردم و در زیر شهر و بافت ارزشمند تاریخی یزد  معلوم نیست بدنبال چه هستند؟! و با نابودی چه چیزهائی؟! چه  را می خواهند با بهانه های واهی آباد کنند؟ جای سوال در اذهان عمومی و همیشه بیدار جامعه بر جای گذاشته است ونهادهایی که باسکوت خود بر ابهام ها بیشتر می افزایند.


 برخی که خود را فراتر از قانون می دانند و سعی دارند با ارتباطات گوناگون استانی و کشوری به حرکت خود مشروعیت قانونی بخشند،بدون هیچ واهمه ای در شهر در مقابل سکوت مجریان قانون فعالیت می کنند.

شورای تشکلهای گردشگری استان یزد در کنار دیگر دیده بانان فعال و مردمی از حرکت غیر قانونی مجموعه ای از هتل ها در یزد با احترام به میراث فرهنگی – هویت  ومهمتر از هر چیز احترام به حقوق و امنیت شهروندان یزدی این اقدام غیر قانونی را محکوم می نماید.

همچنین امیدوار است تحریم مجموعه ای از هتل ها توسط بیش از 30 نفر از راهنمایان تور سراسر کشور و دفاتر گردشگری برخی از استانها زنگ بیداری باشد برای هر مجموعه ای که خود را فراتر از قانون دانسته و در پوشش دوستدار میراث فرهنگی و بافت تاریخی از زیر زمین اقدام به اعمال غیر قانونی می نماید و با فرافکنی در رسانه ها مدعی دریافت مجوز می باشند و نسبت به انتشار مجوز نداشته هیچگاه اقدام نمی کنند.


در پایان ضمن اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران و نظارت بر سرویس دهی نامناسب برخی از هتل ها را وظیفه قانونی و مهم نظارت کنندگان و نهادهای مسئول می دانیم .