زمان : 25 Tir 1390 - 10:07
شناسه : 36209
بازدید : 3509
راهنمایی اپراتور اورژانس جان یک کودک را نجات داد راهنمایی اپراتور اورژانس جان یک کودک را نجات داد

راهنمایی اپراتور اورژانس جان یک کودک را نجات داد

یزدفردا:تماس تلفنی و به موقع خانواده ی یک کودک غرق شده و راهنمایی دقیق کارشناس مرکز فرماندهی عملیات (دیسپچ) اورژانس به نیروی غریق نجات یک استخر باعث شد کودک 9 ساله ای که بر اثر بی احتیاطی در یکی ازاستخرهای شهر یزد غرق شده بود به زندگی بازگردد .

به گزارش ازروابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد، کارشناس مرکز فرماندهی عملیات، پس از درخواست کمک از سوی همراهان کودک، از طریق تلفن اقدامات مورد نیاز برای نجان جان بیمار را به غریق نجات استخر یادآوری کرده و با بیان نحوه ی احیا از وی می خواهد تا رسیدن نیروهای اورژانس به احیا کودک بپردازد.

در این حادثه مورخ 21/4/1390 همکاری مردم با اورژانس و راهنمایی دقیق کارشناس مرکز دیسپچ موجب شد تا قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی اورژانس اقدامات اولیه انجام شده و پس ازآن با انجام احیاء پیشرفته، علیرضای 9 ساله به طور کامل به زندگی بازگردد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد، ضمن قدردانی از کارشناسان مجرب دیسپچ(سرکار خانم ریحانه امین) و نیروهای عملیاتی اعزامی اورژانس یزد(آقایان حسن حیدری و بهروز بهجت منش)،از اعتماد و همکاری مردم شهرستان یزد نیز سپاسگذاری می کند.