زمان : 24 Tir 1390 - 22:37
شناسه : 36201
بازدید : 2833
فرهنگ دوست: ويژگي هاي خاص و ارزشمند مديران دستگاه هاي اجرايي بايد توسط روابط عمومي ها اطلاع رساني شود فرهنگ دوست: ويژگي هاي خاص و ارزشمند مديران دستگاه هاي اجرايي بايد توسط روابط عمومي ها اطلاع رساني شود

فرهنگ دوست:

ويژگي هاي خاص و ارزشمند مديران دستگاه هاي اجرايي بايد توسط روابط عمومي ها اطلاع رساني شود


یزدفردا :چهارمین نشست آموزش مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان با حضور مديران و كارشناسان روابط عمومي دستگاه هاي استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمد مهدي فرهنگ دوست" روز پنجشنبه در چهارمین نشست آموزش مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان که در محل اردوگاه فدک علي آباد و به ميزباني بنياد شهيد استان یزد، برگزار شد، ضمن تبریک اعياد شعبانيه ،گفت: مسئله حجاب و مسائل اخلاقي، بايد در اولويت اطلاع رساني روابط عمومي قرار گيرد.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان با بيان نقش ارزشمند روابط عمومي در برجسته نمودن ايثار شهدا، جانبازان و آزادگان، بر زنده نگه داشتن روح ايثار گري و شهادت در كالبد جامعه توسط اين قشر تاكيد كرد.
فرهنگ دوست با اشاره به ارزش كار روابط عمومي در ادارات، خواستارهمكاري بيشتر مديران با اين بخش تاثيرگذار شد.

مشاور استاندار و دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان نيز ضمن تبریک اعياد شعبانيه ، روز پاسدار و روز جانباز، احترام به جانبازان و ایثارگران را امري ضروري دانست و افزود: سپاه مدافع انقلاب، حامی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) ،نمونه ایستادگی در 8 سال دفاع مقدس و عامل بصیرت در طول انقلاب اسلامی بوده است.
وي گفت: جهت برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان به گونه ای فرهنگ سازی شود که شئنیت امام عصر (عج) حفظ گردد.
قائم محمدي ضمن اشاره به ایجاد شناسنامه برای خبرنگاران استان ،خاطر نشان ساخت: روابط عمومی استانداری پذیرای تمامی پیشنهادات و انتقادات خواهد بود.
وی افزود: تاکنون 10 نشست مطبوعاتی مدیران استان با خبرنگاران صورت گرفته، که با توجه به وظیفه دبیر شورای اطلاع رسانی استان آمادگی برگزاری نشست های بعدی را داريم.
قائم محمدی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اينكه يكي از اولويت ها در بخش روابط عمومي موضوع خبر مي باشد،آموزش روابط عمومي ها را امری ضروری دانست.
رییس روابط عمومی استانداری با تشکر از همکاران به خاطر ارسال منظم خبر خود به پورتال استان، گفت: در سال گذشته بیش از 4000 خبر و امسال نیز بیش از 2000 خبر از حدود 80 روابط عمومی دریافت شده است.
در این جلسه، ضمن تمدید مهلت ارسال آثار تا دوشنبه هفته آینده جهت شركت در جشنواره روابط عمومي هاي برتر ، مقرر شد به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، در جلسه آینده از جوان ترین مدیر و کارشناس روابط عمومی از بین خواهران و برادران تقدیر و تشکر شود .
ضمنا افراد شركت كننده در اين برنامه در كلاس آموزش خبرنويسي كه توسط يكي از اساتيد دانشگاه برگزار شد شركت كردند.