زمان : 24 Tir 1390 - 18:44
شناسه : 36199
بازدید : 2904
استاندار یزد:97 درصد از مصوبات سفر قبلی مسئولان استان به شهرستان طبس اجرایی شده است(3 نظر) استاندار یزد:97 درصد از مصوبات سفر قبلی مسئولان استان به شهرستان طبس اجرایی شده است(3 نظر)

استاندار یزد:97 درصد از مصوبات سفر قبلی مسئولان استان به شهرستان طبس اجرایی شده است

یزدفردا:استاندار یزد با اشاره به سفر قبلی خود به همراه مدیران کل استان به شهرستان طبس گفت:97 درصد از مصوبات سفر گذشته مسئولان استان به شهرستان طبس اجرایی شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا فلاح زاده " در پایان روز اول سفر خود به شهرستان طبس با حضور در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) ضمن ادای احترام و زیارت این امامزاده واجب التعظیم در جمع مردم سختکوش طبس به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود اقدامات و فعالیت های تولیت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) بویژه ارائه خدمات ارزنده به زائران حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

فلاح زاده در ادامه با اشاره به حمایت و اطاعت مردم این دیار از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در دوران مبارزات انقلاب و پیروزی آن و تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در دوران زعامت ایشان خاطرنشان ساخت: دفاع دلیرانه و جانانه سلحشوران طبسی در عرصه های خوف و خطر، جهاد وشهادت و حضور در تمامی صحنه های انقلابی و سیاسی از قبیل یوم ا.. 22 بهمن، روز قدس، انتخابات و... وفاداری این مردم نسبت به انقلاب نظام و رهبری را به تصویر کشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات و روایاتی از اهل بیت (ع) افزود: عبادت و عمل صالح دو جنبه اجتماعی و فردی دارد که آیات جهاد و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و انفاق و ایثار به جنبه های اجتماعی آن اشاره کرده است.

استاندار یزد تصریح کرد: بدون تشکیل حکومت اسلامی نمی توان جنبه های اجتماعی عبادت و عمل صالح را انجام داد و به همین منظور حضرت امام خمینی (ره) به تبعیت از پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) حکومت اسلامی ایران را تشکیل داد.

وی امنیت پایدار، تعلیم و تربیت، فراهم آوردن زیرساختها، تولید و توزیع را از اصول اصلی حکومت برشمرد.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به محرومیت شهرستان طبس  و برخي از عوامل موثر آن از جمله دور بودن از مرکز استان، مهاجرت نیروهای مستعد علمی و اقتصادی طبسی از این منطقه و عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان، تشکیل تعاونی های فراگیر و تجمیع سرمایه جوانان و مردم شهرستان طبس را موجب رونق سرمایه گذاری این شهرستان دانست.

وی از آمادگی دولت در زمینه اعطای تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی که قصد سرمایه گذاری در شهرستان طبس را دارند از محل اعتبارات بنگاه های زود بازده و طرح آمایش استان خبر داد.