زمان : 22 Tir 1390 - 20:42
شناسه : 36110
بازدید : 1836
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: مشکلات پروازهای زائران بیت الله الحرام کاهش می یابد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: مشکلات پروازهای زائران بیت الله الحرام کاهش می یابد
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:
مشکلات پروازهای زائران بیت الله الحرام کاهش می یابد


یزدفردا"سید محمد حسینی گفت: قبلا سعودی ها در وقفه های پروازی شان کمتر پاسخ گو بودند که در قراردادهای جدید از آنها خواسته شده تا با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام و ضمن پاسخگویی به هنگام وقوع، آن را جبران کنند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی وقفه ها و تاخیرها در پروازهای زائران بیت الله الحرام مربوط به پروازهای سعودی است که در قراردادهای جدید مشکلات گذشته را متذکر شده ایم و از آنان خواسته ایم نسبت به آن مسئولیت پذیر و پاسخگو باشند.

سید محمد حسینی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: قبلا سعودی ها در وقفه های پروازی شان کمتر پاسخ گو بودند که در قراردادهای جدید از آنها خواسته شده تا با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام و ضمن پاسخگویی به هنگام وقوع، آن را جبران کنند.

وی خاطر نشان کرد: این اشکالات ممکن است برخی اوقات به دلایل پیش بینی نشده قبلی اتفاق بیقتد اما تلاش ما این است که ایرادات و ضعف های موجود در این زمینه به حداقل ممکن کاهش یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: بحث حج یک بحث فرابخشی است و صرفا یک سازمان در این زمینه پاسخگو نیست بلکه باید تمام بخش ها به سازمان مجری و هماهنگ کننده این فریضه عظیم کمک کرده و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند تا احتمال وقوع مشکلات احتمالی کاهش پیدا کند.

یادآور می شود، تاخیرهای پروازی زائران بیت الله الحرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که تغییر سیاستها در پذیرش مسافر در فرودگاه جده و کاهش پروازها آن هم با ظرفیت و امکانات فرودگاهی پایین از سوی عربستان ازعمده موارد آن است.