زمان : 22 Tir 1390 - 01:47
شناسه : 36072
بازدید : 13122
گزارش تصویری :اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان |(شب اول تقدیم به روح  استاد مهدی آذر یزدی گزارش تصویری :اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان |(شب اول تقدیم به روح استاد مهدی آذر یزدی

گزارش تصویری :اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان |(شب اول تقدیم به روح  استاد مهدی آذر یزدی

یزدفردا :علی آبادی:اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همراه با اعیاد شعبانیه و با یاد استاد مهدی آذر یزدی  روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگاریزدفردا :اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون، کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با اعیاد شعبانیه در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد به روی صحنه رفت.

سرپرست، آهنگساز و تنظیم کننده این اثر، علی امیدی، عضو سابق کانون استان است و خوانندگان آن نیز، مصطفی محسن زاده و مصطفی راغب، از اعضای سابق کانون بود.

گفتنی است متن این اثر را محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی کانون استان یزد بازنویسی و تدوین نموده است و روایت داستان لیلی و مجنون را، مریم حیدری کارشناس فرهنگی و فرزانه فرازمند کارشناس مسئول فرهنگی بر عهده دارند.

مدیر اجرایی این پروژه نیز محمد علی غنی، معاون کانون می باشد و تهیه کنندگی این اثر فاخر و ارزشمند را، علیرضا جلالی مدیر کانون استان یزد به عهده دارد.

جلالی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در ابتدای این مراسم با تشریح تلاش همکارانش در به ثمر رسیدن این مجموعه فاخر موسیقیایی اظهار داشت :چهارشب به یاد چهار فرهیخته و اهل فرهنگ و ادب استان اجرا خواهد شد .

وی در ادامه شب اول این مراسم را با یاد استاد مهدی آذریزدی نویسنده کودک و نوجوان ایران و پدر قصه گوی ایرانی اعلام نمود

و از حسین سعادتمند ،حسین مسرت نیز به عنوان دو شخصیت شبهای دوم و سوم این مراسم یاد کرد که قرار است با حضور آنان مراسم برگزار گردد

ساعت 21 روزهای21تا 24 تیر ماه، همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد استان یزد میزبان اثر موسیقایی، داستانی لیلی و مجنون خواهد بود .

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط ، از روز شنبه یازدهم تیر ماه به اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در میدان شهید بهشتی، مراکز فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان مهدی، 52 متری امامشهر، آزادشهر، و بلوار امیر کبیر، مرکز فروش کانون جنب پارک هفتم تیر، همچنین کتابفروشی چشمک، و فروشگاه تخت جمشید واقع در خیابان فرخی مراجعه نمایند.

سرویس عکس یزد فردا

مجید دهقانی زاده عکاس یزدفردا