زمان : 18 Tir 1390 - 23:15
شناسه : 35856
بازدید : 3432
مطهریان مدیر مهد قرآن استان از برگزاری اولین مرحله جشنواره قرآنی آیه های نور  با حضور 500 نفر از حافظان قرآن خبرداد مطهریان مدیر مهد قرآن استان از برگزاری اولین مرحله جشنواره قرآنی آیه های نور با حضور 500 نفر از حافظان قرآن خبرداد

مطهریان مدیر مهد قرآن استان

 از برگزاری اولین مرحله جشنواره قرآنی آیه های نور  با حضور 500 نفر از حافظان قرآن خبرداد


یزد:محمدمهدي دهقان منشادي خبرنگاریزدفردا:اولین مرحله از جشنواره قرآنی آیه های نور به صورت مسابقه کتبی حفظ قرآن برگزار شد .


در این مرحله که با حضور حدود 500 نفر از حافظان قرآن سراسر استان در روز جمعه 17 تیرماه90 در سالن امتحانات آموزشکده فنی شهید صدوقی یزد برگزار شد داوطلبان در رشته های 5 ، 10 ، 20 و 30 جزء به رقابت پرداختند .


حجت الاسلام مطهریان مدیر مهد قرآن استان در آغاز این مراسم ضمن بر شمردن اهداف برگزاری این جشنواره گفت: از توصیه هاي مقام معظم رهبری توجه به حفظ به قرآن است و ایشان به جوانان و نوجوانان توصیه نموده اند از استعداد و حافظه خود در زمینه حفظ قرآن استفاده نمایند و همچنین حفظ را وسیله ای برای تدبر در آیات قرآن برشمرده اند . وی همچنین گفت به کلیه کسانی که در این مرحله 60% نمرات را کسب نمایند هدایایی تقدیم شده و مجاز خواهند بود که در مرحله بعدی شرکت نمایند . مدیر مهد قرآن استان اظهار امیدواری كردکه با همکاری مسئولین، این جشنواره هر ساله برگزار گردد .


گفتنی است همه حافظان قرآن از همه مراکز قرآنی و به صورت آزاد توانستند در این مسابقات شرکت نمایند .


وی گفت نتایج اولیه این مسابقه از 25 تیرماه در سایت مهد قرآن یزد قابل مشاهده است و برندگان طبق جدول زمانبندی که به اطلاع آنها رسانده خواهد شد در مرحله بعدی شرکت خواهند نمود .


مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر هم در اولین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد .