زمان : 18 Tir 1390 - 17:52
شناسه : 35838
بازدید : 5073
چشمانمان را ببندیم یا نبندیم!؟ حادثه در بلوار شهید قندی دارالعباده یزد چشمانمان را ببندیم یا نبندیم!؟ حادثه در بلوار شهید قندی دارالعباده یزد

چشمانمان را ببندیم یا نبندیم!؟

حادثه در بلوار شهید قندی دارالعباده یزد

تیتر تیرماه 58 هفته نامه گلواژه

دکتر مهرپور دادستان یزد:مردم باید امنیت ناموسی داشته باشند!


دیشب، دقایقی مانده به ساعت بیست و چهار، چند پسر جوان، سوار بر یک اتومبیل 206، در بلوار شهید قندی، روبروی چشم حیرت زده مردم، دختر بدحجاب و خوش پوش زیبایی را که کنار خیابان منتظر وسیله نقلیه ایستاده بود، به زور سوار خودرو کرده و او را ربوده و بسرعت فرار می کنند، اینکه دیشب چه بر سر آن زن آمده نامعلوم است، و اما اینکه چگونه عده ای جرات می کنند در مرکز، مرکزی ترین شهر ایران اسلامی، اینگونه امنیت جامعه را بخطر بیندازند و با گستاخی و بی پروایی، اصول اخلاقی و انسانی و اسلامی را نادیده گرفته و به زنان جامعه تعرض کنند، سوالیست که جوابش را می بایست در برخوردها و حوادث و حاشیه های سیاسی جستجو کرد.

سالها قبل و در ماههای بعد از پیروزی انقلاب، دو جوان یزدی که تازه از محیط نظام شاهنشاهی به نظام جمهوری اسلامی قدم گذاشته بودند، زنی را شب هنگام با خود بزور بخانه بردند و ... پس از اعدام این دو جوان، بدلیل جوی که در یزد ایجاد شده بود، بعنوان مدیرمسئول هفته نامه گلواژه، با «دکترمهرپور» دادستان یزد مصاحبه کردیم، دکتر مهرپور در جواب سوال اینکه چرا برای این دو جوان حکم اعدام صادر شد، از اسلام و حکم اسلامی گفت و وقتی پرسیدیم حکم اسلامی بوده، اما محیط هم اسلامی بوده!؟ با قاطعیت گفت: «مردم باید امنیت ناموسی داشته باشند» که جمله او تیتر درشت صفحه اول «هفته نامه گلواژه» شد و اینک سی و دو سال پس از گذشت آن مصاحبه نمی دانیم که در باره اتفاقی که سی و دو سال بعد از انقلاب اسلامی در یزد بوقوع پیوسته، اینک با کی مصاحبه کنیم!؟ آیا دکتر مهرپور حاضر است حرف هایی که سی و دو سال پیش گفته، یکبار دیگر تکرار کند!؟