زمان : 17 Tir 1390 - 04:34
شناسه : 35728
بازدید : 4380
وقوع 2 حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي  شهرستان طبسمنجر به كشته شدن 4 نفر انسان و 3 نفر شتر شد وقوع 2 حادثه رانندگي در محورهاي مواصلاتي شهرستان طبسمنجر به كشته شدن 4 نفر انسان و 3 نفر شتر شد

طبس- سرپرستي يزدفردا: حوادث رانندگي محورهاي مواصلاتي ديهوك منجر به كشته شدن 4 نفر انسان و 3 نفر شتر شد.


به گزارش يزدفردا : صادق كلاني سرپرست اداره راه وترابري ديهوك گفت: در حادثه رانندگي كه در كيلومتر 100 محور ديهوك – راور رخ داد، 3 كشته برجاي گذاشت.

اين حادثه بر اثر برخورد يكدستگاه سواري پرايد كه از بندر عباس به سمت مشهد حركت مي كرد با يكدستگاه كاميونت ايسوزو كه از مشهد به كرمان در حال حركت بود اتفاق افتاد، متأسفانه به علت شدت برخورد كه منجر به حريق خودروها شده بود سه نفر (راننده وسرنشين پرايد وراننده كاميونت) در آتش سوختند.

صادق كلاني افزود: پس از اطلاع از موضوع كليه نيروها ي امدادي به محل اعزام شدند.

سرهنگ مظفري جانشين پليس راه يزد در بازديد از محل حادثه ، علت اين حادثه تلخ را تجاوز به چپ از طرف راننده سواري پرايد اعلام نمود.

چهار نفر ازسرنشينان كاميونت كه مادر وسه فرزندش بودند از اين حادثه دلخراش نجات يافتند.

لازم به ذكر است در حاثه ديگري كه در محور ديهوك – فردوس به علت عدم توجه به جلو ازتوسط راننده خودرو وانت مزدا كه از مشهد به كرمان در حركت بود و همچنين كوتاهي ساربان ومالك شترها متأسفانه راننده خودرو در دم جان باخت و2نفر از سرنشين آن نيز به شدت مجروح شدند كه توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان فردوس منتقل شدند كه يكي از آنها نيز بعلت شدت جراحات در بيمارستان جان باخت.

در اين حادثه كه بر اثر برخورد خودرو با شتر رخ داد، سه نفر شتر نيز تلف شدند.