زمان : 13 Tir 1390 - 23:11
شناسه : 35628
بازدید : 4011
پیام سازمان جوانان استان یزد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام صدوقی(4 نظر) پیام سازمان جوانان استان یزد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام صدوقی(4 نظر)

پیام سازمان جوانان استان یزد به مناسبت درگذشت حجت الاسلام صدوقی



الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه ولایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیبا»


ضایعه ارتحال جانسوز روحانی فداکار، یادگار چهارمین شهید محراب و نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد جناب حجة الاسلام والمسلمین محمد علی صدوقی موجب تاثر و تالم روحی همه کسانی گردید که با شخصیت این مرد الهی آشنا بودند .


آنانکه با جناب حجة الاسلام والمسلمین صدوقی آشنائی دارند، توکل و توسل مداوم، اخلاص و تواضع، علاقه شدید به امام و رهبری و دفاع از حریم ولایت، استقامت و خستگی ناپذیری در تبلیغ دین و نشر فرهنگ ناب اسلام و تشیع را به خوبی در زندگی پربرکت و معنوی ایشان لمس کرده اند .


عشق سربازی امام زمان علیه السلام و تلاش در راه تبلیغ دین، ایشان را به یکی از نمونه های مبرز ولایت مداران و عاشقان راه حق و حقیقت تبدیل نموده بود.


بی شک تلاش های ایشان در سایه مبارزات خستگی ناپذیر پدر بزرگوارشان حضرت آیت الله شهید صدوقی و حضور همیشگی و مستمر در راه نیل به پیروزی این انقلاب بزرگ به رهبری امام خمینی (قدس سره الشریف) بر همگان مبرهن است.


مدیریت پویا همه جانبه و خستگی ناپذیر ایشان در مدت بیش از دو دهه به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان دار العباده و دارالعلم یزد این خطه را به یکی از استان های برتر کشور در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل نموده بود.


فقدان آن مبلغ خستگی ناپذیر را به پیشگاه با عظمت مولایمان امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری، مبلغان و سنگربانان عرصه فرهنگ و معارف دین و پیروان و مدافعان حریم ولایت، بخصوص مردم شریف دارالعباده یزد و به ویژه خانواده فداکار و جلیل القدرشان تسلیت عرض نموده و توفیق ادامه راهش را از خداوند بزرگ مسئلت می نماییم .


والسلام علی عبادالله الصالحین


محمد حسین پارسائیان


مدیر امور جوانان استان یزد