زمان : 13 Tir 1390 - 18:53
شناسه : 35617
بازدید : 5621
پیام تسلیت سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی پیام تسلیت سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی :



بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

 

اذا مات العالم ثَلُمَ فی الاسلام ثُلمَهٌ لایَسدها شیُ

 

ارتحال جانسوز و ناگهانی عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر ، همسنگر شهیدان و ایثارگران ، یادگار چهارمین شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی (طاب ثراه) ، و پیر راستین امام عظیم الشأن (ره) و نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه یزد ، خدمتگذار بی ادعای مردم و محرومان ، مرحوم حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی (طاب ثراه) که در سالروز عروج ملکوتی والدین مکرمشان به ملکوت اعلی پیوست موجب تاثر و تالم گردید.

ایشان از بندگان صالح خداوند و از یاران صدیق انقلاب و امام (ره) بود که عمر با برکت خود را در محضر فقهای بزرگ اهل بیت (ع) و سپس خود را وقف طلاب و حوزه علمیه یزد و خدمت به مردم دارالعباده یزد نمود و در سالهای دفاع مقدس همراه با والد شهیدش به عنوان یاوری با اخلاص و صمیمی در کنار رزمندگان اسلام طی طریق نمود و در دفاع از انقلاب و ارزشهای آن و دستگیری از محرومان و مستضعفین از خود گذشتگی ها کرد.

اینجانب ارتحال این عالم بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه ا... العظم ( روحی فداه) و مقام معظم رهبری (حفظه ا... تعالی) ، مردم ولایتمدار استان دارالعباده ، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بیت معزز و مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

بی شک نام این مردم بزرگ در تاریخ افتخارات روحانیت استان مجاهد پرور یزد جاودانه خواهد ماند .

 

حسین ندافیان

سرپرست فرمانداری بافق

90/4/11