زمان : 12 Tir 1390 - 20:56
شناسه : 35584
بازدید : 9675
پیام تسلیت نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني به مناسبت درگذشت حجت الاسلام صدوقی پیام تسلیت نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني به مناسبت درگذشت حجت الاسلام صدوقی

پیام تسلیت نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني به مناسبت درگذشت حجت الاسلام صدوقی

یزدفردا :حجت الاسلام علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني در پیامی درگذشت جناب حجت الاسلام و المسلمین مرحوم آقای حاج شیخ محمدعلی صدوقی امام جمعه ی یزد را به رهبر معظم انقلاب، مردم يزد و خانواده آن مرحوم تسليت گفت.


به گزارش یزدفردا ، متن پیام به این شرح است:


انالله و انااليه راجعون


درگذشت روحاني فاضل و وارسته ، مجاهد تلاشگر مرحوم حجت ‌الاسلام‌ و 
المسلمين ‌آقاي ‌حاج ‌شيخ ‌محمّد ‌علي ‌صدوقي‌– طاب ثراه – نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه يزد موجب تأثر و تأسف عميق گرديد .


ايشان قبل از پيروزي انقلاب اسلامي همراه با والد ارجمندشان شهيد محراب مرحوم آيه ا... صدوقي – قدس سرّه - در همه عرصه هاي جهاد و شهادت و خدمت به مردم حضور داشت و در آستانه پيروزي در فرانسه به ديدار حضرت امام خميني – قدس سره – شتافت و با ايشان به ايران بازگشت .


و در دوران بيست و سه ساله نمايندگي ولي فقيه در استان نيز با تدبير و اخلاص در خدمت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ، مقام معظم رهبري و مردم شريف و ديندار استان يزد بود.


اينجانب اين مصيبت جانگداز را به ‌مقام ‌معظّم‌ رهبري‌ حضرت آيه الله خامنه‌اي– دام‌ظله– همسر و فرزندان ارجمند ايشان و خاندان معزّز صدوقي، جامعه محترم روحانيت و عموم بازماندگان و مردم شهيد پرور استان يزد تسليت گفته از خداوند متعال براي آن مرحوم رحمت و رضوان الهي و براي عموم بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم .


گفتنی است :حجت الاسلام والمسلمین شیخ فضل الله ذاکری اشکذری نیز به عنوان نماینده بعثه رهبری در مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام صدوقی در یزد حضوریافته است