زمان : 11 Tir 1390 - 21:21
شناسه : 35560
بازدید : 3935
پيام تسليت شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد به مناسبت ارتحال نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد پيام تسليت شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد به مناسبت ارتحال نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

پيام تسليت شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد به مناسبت ارتحال نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد

یزدفردا :شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد به مناسبت ارتحال نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، پيام تسليتي صادر كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است:
"يا ايتها النفس المطمئنه ارجعي الي ربك راضيه مرضيه"


همزمان با يازدهم تيرماه ؛سالروز شهادت شهيد محراب ديارمان حضرت آيت الله صدوقي (ره) و در آخرين روز ماه پر فيض رجب ، انتشار خبر رحلت جانسوز نماينده ولي فقيه در استان ، امام جمعه يزد و فرزند برومند شهيد محراب ديارمان ، حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمد علي صدوقي ، مردم دارالعباده و دارالعلم يزد را سخت متاثر و متالم ساخت و كام مردمان اين ديار را تلخ كرد .


آن فقيد سعيد كه سالهاي سال در سنگر مقدس نماز عبادي و سياسي جمعه شهر قنات و قنوت و قناعت مي كوشيد تا تعاليم اسلام ناب محمدي(ص) را به مردم گوشزد كند، همواره با روئي گشاده و تواضعي مثال زدني مشكلات مردم را رفع مي كرد و با دلسوزي تام و تمام گره از جبين مردم غمديده به ويژه نيازمندان مي گشود و البته در اين راه از هيچ كوششي فروگذار نكرد.


يادگار شهيد محراب همواره همراه با پدر بزرگوار خويش و شيخ الشهداي انقلاب اسلامي در استان يزد جريانات منتهي به انقلاب اسلامي در اين ديار را هدايت مي كرد و در اين راه متحمل سختيها و مخاطرات فراواني شد.


مرحوم صدوقي در كنار بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) از نوفل لوشاتو گرفته تا قم و تهران به نقش آفريني در انقلاب اسلامي پرداخت و پس از پيروزي انقلاب اسلامي در امور خيري همچون حمايت از خانواده معزز شهدا و ايثارگران و كمك به نيازمندان و ايتام پيشتاز بود.


آن فقيد سعيد بعد از هجران معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره)؛ مطيع رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) بود و اطاعت از معظم له را سرلوحه امور خويش قرار ميداد.


شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان يزد، اين ضايعه اسفناك را به محضر حضرت وليعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و مردم شريف استان يزد به ويژه بيت مكرم شهيد محراب ، تسليت و تعزيت عرض نموده و از عموم مردم شريف استان يزد دعوت مي نمايد تا در مراسمهاي تشييع، تدفين و ختم آن فقيد سعيد حضوري پر شور و بياد ماندني داشته باشند.

موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت مينماييم.